Leffat, joissa Wirtanen?

Aloittaja Riina Askisto, huhtikuu 06, 2004, 09:27:46

« edellinen - seuraava »

Riina Askisto

Juu, eli pieni kysymys tyhmältä ihmiseltä: onko Toni näyttänyt naamaansa, joissain muissakin leffoissa, kuin Pitkä kuuma kesä? Olisin kiitollinen, jos saisin vastauksia.  :)

hande^

Mä en ainakkan oo kuullu, et ois muualla ollu.  :-/
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Kuutamolla leffassa Toni näyttelee pienen roolin. Jotain bileiden isäntää muistaakseni. Se siinä puku päällä selittää vähän aikaa jotain.
Aika hassu juttu muuten, Tonia itseäänhän ei oltu päästetty leffan ensi-iltaan sisälle, vaikka hän oli kutsun kanssa sinne mennyt.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Onko!?! Meil on himas se leffa, enkä muista, et oisin nähny sen vaik oon nähny sen ainaki kaks kertaa... Täytyypi ens kerral kattoo tarkemmin  8)

jouhu

Tosiaan on tuossa kuutamolla leffassa.
Kun käytiin kattoo aattelin ekaks, että "voi paska mikä leffa käydään kattoo..." Mutta ajatukset vaihtuivat pikkasen valoisampaan suuntaa, kun Toni astui kuvaan hetkeksi pieneksi. :)

Mie en ainakaan ole havainnut muita Tonin tähdittämiä leffoja...

blind_eye...

Lainaa
Aika hassu juttu muuten, Tonia itseäänhän ei oltu päästetty leffan ensi-iltaan sisälle, vaikka hän oli kutsun kanssa sinne mennyt.
Ai miksi ei? Törkeetä  >:(

puska

No, Toni oli ensin marssinut kutsun kanssa teatteriin, ja siellä oli ilmoitettu että "täyttä on, mene toiseen paikkaan" Toni meni sitten sinne lisänäytöspaikkaan ja sielläkin ilmoitettiin olevan täyttä eikä päästetty sisään.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaNo, Toni oli ensin marssinut kutsun kanssa teatteriin, ja siellä oli ilmoitettu että "täyttä on, mene toiseen paikkaan" Toni meni sitten sinne lisänäytöspaikkaan ja sielläkin ilmoitettiin olevan täyttä eikä päästetty sisään.

no tuo selittääkin jo paljon! mä jo säikähdin, että ne patut on vaatinu tonia ostamaan lipun... *älkää katsoko tyhmää pahasti*  ;D

lähtee nyt aiheesta mutta;

Katsoko kukaan Perjantaina ( eilen ) ''Melkein Julkkis'' leffaa? ( vähän se päänäyttelijä poju oli söpööö! )  ;D
allekirjoittanut

hande^

Mä katoin! se oli iha sika hyvä...! Hyvä rocki soi ja sillee...  8) Olihan se iha jees-näkönen, ehkä vähä liian "ruipelo"

jouhu

Eipä tullu katottuu...
Millanen lehefa se oli?

hande^

se oli tosi hyvä!  ;D kerto semmosest 14 tai 15 vuotiaasta pojast, joka lähti rockbändi stillwaterin kiertueelee, jotta se vois kirjottaa niistä jutun Rolling stones - lehteen. sit se rakastu sen stillwaterin "bändäriin", joka ei oikeesti halunnu kutsuu itteään bändäriks vaa se oli joku toinen sana, mitä nyt en muista... sit kumminki täl tytöl ja sen bändin kitaristil oli suhde...

jouhu

Jaajaa, kuulostaa mielenkiintoselta.

Tappaja

Puska on selvästikin katsonut apulanta-dvd:nsä! hienoa..
Hande..ole kiltti ja säästä meidät tältä...

puska

Joo, tottakai olen katsonut huolella kun semmonen on tullut hankittua. Ja moneen kertaan:).
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja

Me too... ;) Tänään viimeksi Tonia kuuntelin, kun en ollut vähään aikaan taas katsellut rakasta dvd:täni.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.