Leffat, joissa Wirtanen?

Aloittaja Riina Askisto, huhtikuu 06, 2004, 09:27:46

« edellinen - seuraava »

jouhu

Pitäisköhän miunkin? En ole kuunnellu ja katellu vähään aikaan... :)

Tonde

Toni esittää  pienen roolin elokuvassa "Pitkä kuuma kesä" Elokuvassa Tonilla on viellä mukavat hiukset päässä...

pasi

ja onhan wirtanen esittänyt kylmäverisesti sinun sarjan yhessä osassa  ammattikoululaista huumevälittäjää :)

hande^

Pitkä Kuuma Kesä -leffassa Tonin roolihenkilö on tosi ärsyttävä. :D Kunnon Vittupää! ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

Joo, mut musta Toni näyttelee sen aivan mainiosti!! Ja Kylmäverisesti sinun-ohjelmassa Toni on myös onnistunut työssään.. Hienoa!  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Toni onkin aika monilahjakas mies. Tekee helvetin hyviä sanotuksia ja sävellyksiä! Lisäksi oma TV-ohjelma ja pikkuroolit, joissain elokuvissa ja sarjoissa. Sit oli viel se taidenäyttely. Nuille suorituksille pitäisi jokaisen nostaa hattua. :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Mitenkäs Toni nyt noin monessa jutussa on ollu mukana?! :o
Mie oon nähny Tonin vaan tuossa pitkä kuuma kesä ja kuutamolla lehefoissa, en muualla.
Mutta todellakin Toni on monitaitaja. :) *hatun nosto Tonille* Kyllä se vielä jaksaa...

iinuu

siis täh?! saanko mä nyt vasta tietää, että toni on "pitkä kuuma kesä":ssä??!! mä oon nähnyt sen kylläkin vain kerran ja siitä on aikaa, mutta en muista mitään tollasta! XD ^^ ehkä mä vain olen sokea ja tyhmä. :D
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Niinis

Lainaasiis täh?! saanko mä nyt vasta tietää, että toni on "pitkä kuuma kesä":ssä??!! mä oon nähnyt sen kylläkin vain kerran ja siitä on aikaa, mutta en muista mitään tollasta! XD ^^ ehkä mä vain olen sokea ja tyhmä. :D

Niin tai sitten se hauska punanen tukka hämää?!  ;)

[tuuli]

vittu akat tulee ja vittu akat menee mut vittu rockenrolforeeeevömän!  :D se on se!
allekirjoittanut

Lerppa

Se on kyllä ihan paras rooli. :D Tonille repeilee koko ajan. Hyvä leffa kyllä muutenkin, ei siinä mitään.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

LainaaSe on kyllä ihan paras rooli. :D Tonille repeilee koko ajan. Hyvä leffa kyllä muutenkin, ei siinä mitään.

niin on! voisin ojentaa herralle oscarin siitä roolista.  ::)
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
niin on! voisin ojentaa herralle oscarin siitä roolista.  ::)
No aijaa hei!! ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Syntinen(Guest)

tämä ei kyllä ole leffa, mutta onhan Apiksen pojat käyneet näyttäytymässä myös Kumman kaa?-sarjassa.

puska

Kyllähän he, tosin ihan onnettomasti saivat ruudussa vilahtaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.