Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

EEIII! Ei saatana niitä missejä sinne!! Ne tuhoaa maapallon!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

noo noo wirtis ihmisiä ne missitkin on.  ;) eikä luultavasti heti ensimmäisinä tuhoamassa maapalloa.  ;) ;)

jouhu

Mutt ei ne varmaan pelastakkaan... ::) Ei pliis missejä! Niitä on tungettu muuallekkin liikaa! Mistä ne tietää mitään?
Okei, yritän ottaa oikeudenmukaisemman näkökulman jatkossa!

KristalliEnkeli

mut mä odotan suurella kauhulla tätä; "Muuttuuko paska arvostetuksi nykytaiteeksi, jos Apulannan laulaja kehystää sen?"
Voi luoja sentään jos ymmärtää vois....
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

punainen

Mun puolesta kaikki maailman missit ja mallit sais ampua >:( kaikki jotka menevät joihinkin missikisoihin tekevät itsestään pellejä, niiden ihmisten omanarvontunto on nollassa! Ja mallit on poikkeuksetta itseään täynnä olevia pissapäitä! (on kokemusta että mallin seura on maailman tylsintä...)

mielipiteeni asiasta. Eikä Toni kyllä ole parhaimmillaan tollasten missien seurassa...Kyl se tarttee jotain vastusta!

Wirtabiuha

Punanen tiivisti aika hyvin!
Mä oon järkyttynyt, musta yritettiin tehä mallia... no ei ollut kiinnostusta, ehkä näin on hyvä, siis ON! eihän mulla ole yhtä tyhmiä juttuja kun malleilla? -nyt tulee saarna se jätkältä miten kaikki kyllä tietävät oivatko tyhmiä vai eivät-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ei todellakaan ole yhtä tyhmiä juttuja kuin malleilla...Sulla on tyhmempiä! Äh, vitsi, vitsi!!!!
Sulla on paljon rikkaammat ajatukset ja niissä on jotain perääkin. On muksaa kuunnella sun juttuja!  :D

Ronjaronjanen

Meidän Wirtis on kerrassaan huumoriherkkä veikkonen  ;D
Ei saisi edes verrata Wirtiksen juttuja mallien juttuihin.

Eikös Toni tykkää noista malleista ja misseistä? Mulla on sellanen kuva..on siinäkin miehellä naismaku. Ei nyt millään pahalla  :P

jouhu

Niinhän se taisi olla, että on herralla mieltymyksiä tuonne missien ja mallien puoleen...
Millanen kuva..?

Ronskuu

Mulla on sellanen kuva päässäni  ;D

jouhu

Millanen ronsku millanen? Kerro, kerro...

KristalliEnkeli

Jouhu ~~> ronsku varmaankin tarkoittaa että hänelä on MIELIkuva tonista ja tonin naismausta (eikö vain Ronsku?).
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

aivanaivan Kristallienkeli. Hyvä että joku sentään ymmärtää mua muutenkin kuin väärin  ;)

jouhu

Ronjaronjanen

Äläs nyt murehdi jouhu  :) Mun vika kun puhun niin epäselviä..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.