Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

emmi

*repee nauruun* :D

nyt mullekkin pomppas jostain kumman syystä ne toni kuvat mieleen :)
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

mä oon jo saanut sen kuvan pyyhittyä mielestäni, onneksi...hmm, toisaalta...pitäisköhän käydä tsiigaamassa se uudelleen (?)....enpä taida :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Mä kyllä aion yhä laittaa ensi keväänä Tonin pyllykuvan kaappiini. Se voi sitten olla vaikka suuri kunnianosoitus Tonin takamukselle. Ja kyllä mä uskoisin että sen huumorintaju tuohon taipuu ja jos ei niin mitäs on niin ahkera vilauttelija.. ;)
Ja pitäähän sitä nyt jotain spesiaalia jättää jälkeensä siihenkin kolme vuotta kestettyyn piinan ja tuskan tyyssijaan *kjähkjäh* ;D

*tuuli

Mulla se tonin perse on koko ajan mielessä... rasittavaa...

Wirtabiuha

Teillähän on paljon ajateltavaa... Kiitoksia, mäkin tuota unenkansaa kuuntelin äsken ja mikäs muu kun tonin perse häiritsi mun musiikki elämystä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi*

mä en muuten ajattele Tonin persettä, mutta kun tuun tänne nimenomaan just tähän keskusteluun niin se Tonin perse sieltä putkahtaa päähän  :D

jousku

Voi, ei! Mä en nyt ainakaan uskalla käydä!!! Jos se jää kummittelemaan mieleen.  :-[*hieman nolostunut, kun taitaa olla ainoa joka ei ole käynyt kattoo sitä*

emmi

ihan hyvin sä voit käydä kattoon sen kuvan. aika nopeesti se lähtee pois mielestä. se kuva ei enää häiritse mun mieltä vaikka täälä käynkin :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Kuinkas kauan siitä on, kun kävit kattoo?

Lerppa

Kyllähän sen saa mielestään pyyhittyä jos tosiaan haluaa... mutta haluaako lopulta kuitenkaan ;D jokaisessa on silti se sairaan sairaan sairas puolensa ;D (vai olenko mä ainoa... hui...) ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

ARGH....
Nyt tuli paineita!!! *irvistys*

Wirtabiuha

... Ei se jää mielee, ellei halua! No ei, eräs opettajamme suuttui mulle kun repesin, kaveri sanoi että sen naama näyttää ihan tonin perseeltä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mitä?! *kysyy purskahtaen nauruun*

jouhu

YLITIN ITSENI!!!! Kävin kattoo ne kuvat..."vihdoinkin"... Eipä ollut mitenkään hohdokasta...

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.