Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

jouhu

Toi oli muuten hyvä!  ;D
Jos mä nyt uskalla missään vaiheessa käydä kattoo, niin mä tulostan sen ja laitan koulun seinälle kevätjuhla päivänä!
*wirn, wirn* Ja kuvan alle vois kirjottaa, jotain tapaan, että:"kiitos rakas koulu näistä "ihanista" vuosista" Ja sitten nuoli kuvaan..."näin paljon mä rakastan teitä kaikkia!"

punainen

Omaa kuvaani en viitti uhrata mut netist voisin tulostaa ton Tonin pyllyn. Kaikki tietää et mä oon apulantafriikki, pitäähän mun yläasteki jättää apistyylillä.Että kontaktimuoviteholiimalla pylly kaappiin kiinni 8)

KristalliEnkeli

mä erosin tänään meidän lukiost *oih, ihana vapaus*, ni voisin tehä ton jutun muutamille henkilöille joita en voinut siellä ollessani sietään, eli esim. enkunmaikalle ja REKSILLE!! meidän reksi on ihan karsee akka. Kerran otin sen kaa aika pahastikin yhteen, ni toi kuva olis hjyvä viesti sille :)....mutta ehkei nyt kuiteskaan
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Toni varmaan tykkäis jos sais tietää että sen takamuksen kuva on jonkun kaapissa. Tai koulun ilmotustaululla  ;D
Tai siis ei varmaan vielä ole, mutta..*loihtii kasvoilleen kieroutuneen virnistyksen*

KristalliEnkeli

voi ei ronskulla on "se" -ilme, eli sillä on mielessä jotain... ounou  ;D

*tuuli

niin no... toni varmaan tykkäis jos se tietäs et sen tamaus loistaa ainakin kymmenen eri koulun kaapissa.... ;) pitäsköhän munki..... :)

Lerppa

Hmm.. meillä ei ole kaappeja, no jos liimaisin sen pulsan sisäkanteen  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mä aattelin ottaa sellasen iiiiiiiiiiiiissssssssoooooooooooonnn kuvan ja laittaa sen seinälle sinne jonnekkin ja...haistattaa kaikille turhille ihmisille, joita nyt meijän koulussa on.

*tuuli

njähhähhää... ;) olemme niin ihanan ilkeitä. mä en tiedä haluanko enää ollenkaan itsekään nähdä sitä kuvaa...

emmi

ei v***u olikse Tonin perse!  :D
*käy kattoon uudestaan*
ei saatana, kyllä se oli!  :D
ja kun vähän kauemmin katto ni oli aika "rupinen" perse ja 2 punasta läikkää :)
eihän tuo perse -kuva niin järkytys ollu, mä oon nähny Tonin perseen aikasemmin - tosin en noin läheltä :)
kesällä ankkarockissa keikan jälkeen ku Toni tuli suihkusta ja käveli sitten sen aidan ohitte pelkkä pyyhe ympärillä niin tottakai porukka huusi että "viuhahda, viuhahda" niin Toni näytti sitten meille faneille persettä!  :D
se on kova poika näyttään persettä :)

ei saa olla ilkeitä Tonia kohtaan ja esitellä koko maailmalle sen persettä! :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

Ai niin... vain harvat ja valitut saavat nähdä tonin perseen.  ;)

KristalliEnkeli

voi vitsi, mä olin kyl just ehtiny liimata sen perse-kuvan meijän koulun ilmoitustaululle!!  ;D

*noei*

punainen

Joo on nähny mäkin livenä Tonin pyllyn. On se innokas vilauttelee, mut eihän perseen näyttämisessä mitään luonnotonta ole

emmi

no eihän siinä kyllä ookkaan. jokaisella kuitenkin on aika samanlainen perse ja jokainen kuitenkin tietää että miltä se perse suurinpiirtein näyttää :)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Näin on, mut on se kivaa ny kun kuuntelen Unenkansa biisiä ja mulle tulee vaan mieleen noi Toni kuvat...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.