Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

blind_eye

ne on identtiset kasoset, en tiedä sitten että onko jotain erityistä syytä, eikä se oikeen nimistäkään voi tulla (matti&jussi) joten toi on se mihin mä päädyin :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

no matti ei tykkää kun sitä sanotaan makkoseks,mutta on joskus muinoin ollut jotkut kuuluisat tyypit jussi ja matti makkonen,kai...niinkun munkin "kutsumanimi" tulee näyttelijästä...

blind_eye

Wirtabiuha

Mun sukunimi on Makkonen...   ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

heh:)
meillä on aina kauhee huuto...makkoset!!!!

jouhu

blind_eye

Lainaaheh:)
meillä on aina kauhee huuto...makkoset!!!!

hm.... juu, oon huomannu  ;D

emmi

onkos muuten kukaan nähny tota ohjelman mainosta?
mä näin sen tos yks päivä ja aika pelottavalta näytti  ;D
innolla ootan sen ohjelman alkavan :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Itse henkilökohtaisesti en ole nähny, mutta jossain joku kerto, että siinä mainoksessa oli jotain yhteistä perseellä ja taululla...muistaakseni.

rautalintu

Joo, muijat maalaa perseillään maalausta tai jotain. Oon nähny 2 erilaista.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska...

Mun mielestä se perseellämaalausmainos oli jo vähän liikaa. Ja siitä voi päätellä että koko ohjelma on vähän liikaa. No, mikäs siinä jos tykkää misseistä. Kyllä minä sen ymmärrän että se on huumorilla tehty, mutta... Noh, antaapa olla.
Apulannan musiikki ja Tonin hyvät mielipiteet pysyvät silti aina samoina:)

jouhu

Niin... pysysyvät samoina, vaikka kävisi mitä vastenmielistä.

Vilkku

LainaaMun mielestä se perseellämaalausmainos oli jo vähän liikaa. Ja siitä voi päätellä että koko ohjelma on vähän liikaa. No, mikäs siinä jos tykkää misseistä. Kyllä minä sen ymmärrän että se on huumorilla tehty, mutta... Noh, antaapa olla.
Apulannan musiikki ja Tonin hyvät mielipiteet pysyvät silti aina samoina:)

Musta se mainos on just asiallinen :) Mutta don't get me wrong, en erityisesti kannata tätä paljasta pintaa ja ihania missejä -juttua, mutta Tonin tuntien idea varmasti onkin vähän provosoida ja herättää ihmisissä reaktioita.

Katotaan mitä on ukko saanu aikaan, tuomitaan vasta sitten jos on aihetta :)

Onko muuten ohjelman kestosta kellään tietoa, puoltuntinen vai täysi tunti ? Olin vähän meinannu että ne vois kaikki nauhottaa mutta en tiiä viittiikö jos tunnin kestää. Vaikka menishän nekin kolmelle nauhalle. No silti.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Eikös se puolituntia kestä? Itekki ostin just videokasetin nauhoitusta varten. Vitsi ku en oo nähny mainoksii,täytys varmaan kattoo telkkarii enemmän :)

Älkää sanoko et siin on missejä!!!Mä en tiedä mitään niin turhanpäiväistä kuin olla joku missi...kukaan itseään arvostava ei kyllä ota missejä shownsa ellei halu tappavan tylsää ja mitäänsanomatonta lässytystä mitä vain missit pystyy päästään suustaan...samantapainen ääripää on noi mallit.

Mä kyllä luulen et pystyn katsoon ja kuunteleen mitä vaan jos siin on Toni,mut noi muutamat aiheet kuulostaa aika odotetuilta.

jouhu

Kestosta en kyllä tiiä yhtään mitään...

Mä oon saanu kyllä sen kuvan, että taitaa siinä jossakin jaksossa olla noita missejäkin. En kyllä halua.... Mutta mitäpä Toni mieltymykslleen mahtaa?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.