Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

Vilkku

No onhan sitä nyt pahempiakin vieraita kuin missit, ei ne kaikki mitään aivottomia kanoja ole. Eipä yleistetä. Mielenkiintosta nähdä minkälaista näkökulmaa Toni asioihin tuo.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Mä en vaan tiä yhtäkään älyllistä tai muuten tunteikasta missiä tai mallii.

Toni on kyllä älykäs mutta edelleen mies :)

jouhu

Hei, tuo oli mahtava! :D Toi, että "Toni on älykäs, mutta edelleen mies." Tuo pitäis laittaa johonkin sanonta systeemiin!

puska

Toni on kyllä todellakin minun mielestäni älykäs. Sillä löytyy sanottavaa joka ikiseen asiaan. Sen kanssa jos joutuisi mistä tahansa väittelemää, olen varma että siinä taistelussa jäisin häviölle.

Teksini muuten tänään saattaa kuulostaa hiukan sekavalta kun on vähän kuumetta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Naurattaa ihan itteeki mitä eilen tuli kirjotettua "Toni on kyllä älykäs mutta edelleen mies" tajuutte varmaan mitä yritin sanoo :)

salza01

kylläpä nyt pyörii paljon mainoksia tosta wirtasen ohjelmasta. :) alkaako se 7.4? vai muistanko väärin? :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ihme etten ole sattunu näkemään yhtään mainosta siitä Tonin ohjelmasta... :-/

blind_eye

Mä oon nähny sellasen jossa Toni heilutteli rahanippua  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Mitäh?! :D
Tämäpä mielenkiintosta. Mä tahdon tietää enemmän...

hande^

mä näin tänään city-lehdes semmosen mainoksen mis toni oli niinku hoitsibarbi, joka oli semmoses pakkaukses... ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

ohop, onkohan Tonista tulossa joku nukke myyntiin  ;D
älä tunnusta jos sattuu

hande^

siis se mainosti vaa sitä TV-ohjelmaa... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

harmi että vain mainos.  ;D sillon kun mä olin pieni ( ? ) niin oli spice girls barbeja, miks ei yhtä hyvin vois olla apulanta barbeja.  :) tai siis onks ne sit ken:ejä.... ;)
allekirjoittanut

puska

Hmm, nukke Toni Wirtasesta. Sellaisillahan minunkin ikäinen voisi vielä leikkiä:D. No, menisi se kyllä jo vähän yli:). Että hyvä että oli vaan mainos. Mutta sellainen Toni W -vahanukke aidossa koossa omassa huoneessa voisi olla aika koominen:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.