Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

hande^

Mä oon kyl suoraan sanoen pettyny Toni Wirtanen Undercoveriin noitten mainosten perusteella... :( oisin oottanu Tonin kaltaselt fiksult mielhelt jotai vähä fiksumpaa ku missien perseitä... mut kyl mä silti aijon kattoo jokaisen jakson ja ottaa kaikki nauhalle. voiha noi jaksot kokonaisuudessaan olla fiksumpii ku mitä noista mainoksista saa selvää... en tuomitse ennen ku oon nähny koko jutun... ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Kyllä, suoraansanottuna, olisi odottanut jotain fiksumpaa ja kypsempää, mutta Toni on Toni eikä siitä miksikään muutu.  :)

[tuuli]

LainaaMä oon kyl suoraan sanoen pettyny Toni Wirtanen Undercoveriin noitten mainosten perusteella... :( oisin oottanu Tonin kaltaselt fiksult mielhelt jotai vähä fiksumpaa ku missien perseitä... mut kyl mä silti aijon kattoo jokaisen jakson ja ottaa kaikki nauhalle. voiha noi jaksot kokonaisuudessaan olla fiksumpii ku mitä noista mainoksista saa selvää... en tuomitse ennen ku oon nähny koko jutun... ;D

ehkä emme vain ymmärrä tonin omalaatuista huumorintajua.  ;) en kyllä oo nähny yhtäkään mainosta mut tuskin se niitä perseitä on laittanu niihin mainoksiinsa silkasta intohimosta, vaan varmaan jostain muusta syystä.  :)
allekirjoittanut

puska

Jos minä olisin Tonin tyttöystävä, niin kyllä vähän jo katselisin vihaisesti noita missi-touhuja. Mutta joo, enpä heidän suhdettaan halua sen enempää kommentoida... Ei minulle kuulu.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

heh, olikse ny treffi vai mikä lheti olikaan missä jo vähän paljasteltiin mitä eka jakso ja toka jakso pitää sisällään, tai sisi lähinnä niitten aiheet paljastettiin  :D
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Mä kuulin eilen radiosta (oisko ollu Suomi Pop) mainoksen! Siinä joku lapsi selitti siitä ohjelmasta..  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

tw-maailmassa juttu Tonista. Lukaskaapas. Lehden nimikin on tällä viikolla tw-maailma. Heh.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

mä oon nähny nelosella niitä mainoksia. lievästi ''järkeviä''  ;)
allekirjoittanut

emmi

vähä helmi. keskiviikkona se ohjelma jo alkaa! buenoo  ;D
älä tunnusta jos sattuu

puska

Joo, valmiiksi jo kasetitkin ostettu että saa kaiken nauhalle. Noh, pitäähän nuo veljellekin nauhottaa. Tämä raukka kun on intissä eikä näe:(
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Voi, raukkaa... :-/
Jeash, keskiviikkona alkaapi... Alkaa pikkuhiljaa jo varautumaan tuleviin mahdollisiin järkytyksiin.

[tuuli]

keskiviikkona... maltan tuskin odottaa mitä wirtanen on saanut kasaan!
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Mä odotan ihan kympillä sitä jaksoa missä Wirtanen etsii itselleen kotieläintä...  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

joo, pitäähän se katella. aika hyvän hypen se on jo saanu sen ohjelman ympärille. toivottavasti on hyvää viihdettä :) se ufomiesjakso saattaa olla aika hauska. odotellaa.
Time goes on, I wont.

puska

Sitä ensimmäistä jaksoahan on kriitikotkin kehuneet. Kuulemma fiksumpi kuin osaisi odottaa. Mutta minä kyllä odatan sitä viimeistä jaksoa "Se oikea Toni Wirtanen"
Musta tuntuu että Toni on oikeesti semmonen tosi hellyyttävä nallukka, mitä se ei vaan medialle viitsi näyttää. Siltä se ainakin viimeksi kun tapasin niin vaikutti:D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.