Irina?

Aloittaja Aapo/www.handmaderecords., joulukuu 17, 2003, 08:36:01

« edellinen - seuraava »

puska

Oon aatellu ihan samaa. Jospa se antas ne mulle vaikka nuunutettavaksi:D.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin. :D
Ja puskalta ilmestyy sitten nuunuu levy ja puskasta tulee kuuluisa!

blind_eye

Joo!
Mä odotan nyt jo ekaa sinkkua!  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

:) Mahtavaa!

Mutta ihan vakavasti puhuen. Olisi aivan mahtava juttu, jos joskun bääsisi noita omassa laatikossa lojuavia biisejä levylle pistämään ja muille jakamaan ja joku vielä niistä pitäisikin.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Aika hassua, yleensä vihaan ton tapasta musaa, mutta ainakin näissä tän uuden levyn biiseissä on jotain sellasta "syvempää" ni ne on jotenkin niinkun aika hyviä :) Minä tykkään. Oon positiivesti yllättyny, että tolta musa-alueelta löyty jotain mikä on ihan jees. Tosin en mä kyl montaa biisiä peräkkäin jaksais, mut radiosta on kiva kuulla välillä.
Tai saattaahan tuo olla, että kun Tonilla on näppinsä pelissä niin tykkään siksi... koska ainoa mikä noissa mättää, ni tuntuu olevan sovitus. Ko en pidä sellasesta poppistyylistä...

...On se Toni sitte pirun hyvä säveltäjä....  ::)

Mitäs muut on mieltä noista uusista tuotoksista?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mulla on vähän sama, että toi poppi ei oikein iske, mutta sanotuksen ovat hyvin mielekiintoa herättäviä ja saattaa tulla jotain muistojakin mieleen tai mielleyhtymiä.

puska

Tämä vahva-biisi on sanoituksiltaa ihan hyvä, mutta Irina vetää mun mielestä sen kertsin turhan korkeelta ja sen ääni kuulostaa vikinältä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salza_

mä tykkään ite ihan tosi paljon irinan vahva-biisistä. <3 <3 aivan loistava.

ja minäkin kyllä huomasin sillon että tonilla on niissä sormet pelissä. :)

puska

Mun mielestä Vahvassa on hyvä se kohta kun siinä lauletaan jotenkin tyyliin että "mutta mihin ne joutuu jotka oppaan menettää..."
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Minustakin tuo vahva biisi on hyvin..hyvä.
Ja koskapa se on Tonin käsialaa, niin löytyyhän siitä vähän mun elämääkin.  :)

KatjaRock

Heha. Minusta se Irina on hyvä, olis ilman Toniakin. En mie ainakaan huomaa niissä biiseissä mitään suoria viittauksia Apulannan musiikkiin, niinkuin jotkut väittävät.

Yks pikku juttu josta pitää Irinassa purnata. Tykkään sen nasaalista, mutta välillä sanoista en saa mitään selvää. Se ykski kohta. 'toisista pääsee irti, joihinkin jää roikkumaan. ja sitten on vielä ne tyypit joista tulee sulle LALLALALLAAAA' netistä sitte tarkistelin niin 'naru kaulaan'.  :P
Time goes on, I wont.

Maikki.

Huijui miten se on ihana se irinan ja tonin duetto kappale<3 :)
Kuulin vasta tänään sen ensimmäisen kerran. Muutenkin mie tykkään kyllä irinasta.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Hande^ (eipystykirjautuu)

Irinan ja Tonin duettokipale?!?  ??? Miksi minä en ole tuommoisesta kuullut??  ::) Kertokkee heti, missä kuulitte ja mitä tykkäsitte ym. !  8)

Maikki.

No siinä irinan levylähän se on. Kuole Hiljaa sen nimi ja radiossakin joskus on soinut. aivan ihana! :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Kyllä, hyvä kipale. Harmitta kun ei ole vieläkään sitä levya saanut hankittua.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.