Irina?

Aloittaja Aapo/www.handmaderecords., joulukuu 17, 2003, 08:36:01

« edellinen - seuraava »

Maikki.

niin,mie luin jostain tuosta iniksestä. Siinä lehdessä luki myös että 'alkuperäisessä kokoonpanossa kaatuili myös muuan Tuukka Temonen'.. Mie en oo kuullukaan tällaisesta..  ::)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

En minäkään... tuollainen bändi täytyy kyllä katsastaa paremmin! :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

Niin miekin olisin kirjastosta halunnu lainata jotain inistä, mutta eipä sielä ollu! :(
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Ne kirjastotädit ei tiedä hyvistä bändeistä mitään... prkl! >:(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

No ei niin saakeli!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Eipä niin ei.  :-/
Niitä pitää sivistää...!
Miekin kuulin tästä bändistä vasta pari päivää sitten. Ja hyvin jo soi miun soittimessa. Mie, kun olin kirjastossa miun kaverin kaa, niin hän sattumalta löys ton levyn ja mie ihan innoissani...:)

blind_eye

Jeo, Inis on khyl hyvä. Mä oon kuullu siitä ekan kerran jo aikaa sitten.. Eilen tuli YleX:ltä Samin haastattelu.. Oli hyvä katsojakysymys, joka meni jotenkin näin:
'Mites Sami kun sä oot heinolasta ja niin tuntuu olevan kaikki muutkin huippuartistit. Mikä juttu tää nyt on?'
Sami: 'No siis asiahan on nyt niin, että kun heinolassa sataa niin paljon, ja sitten mennään kellariin pakoon niin siellä sitten pitäis tehdä jotain luovaa..'
Jeo, Sami on khyl sitten hyvä tyyppi. Ja muuten mahtavaa, että Sami on vielä mukana Apiksen jutuissa.  :D

(miten tää kaikki liittyy Irinaan?  ;D)
Tuli mieleen, et mä näin Tammerfesteillä Irinan livenä ekaa kertaa. Oli aivan mahtava keikka, ja ihaninta siinä oli, kun tuli encore.. Ja Kuolee hiljaa. <3   ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Niin, mitenköhän tää taas on menny ohi... ::) Saattaa olla, että minä voisin olla osasyyllinen aiheen pois luisumisesta.
Mutta pakko kysyy... Miten tää Sami on apiksen jutuissa mukana vielä? Mie, kun en ole kuullu mittään. :-[

blind_eye

Samihan on keikoilla itse herra Dracula.  ;D

jouhu

:oAi, oliko se se?!
Mie luulin, että se on joku hyyppä vaan tempastu jostain siihen.
Että ite Sami draculana...

blind_eye

Jeo, Samihan se. Ihan paras  ;D

jouhu

Juup, miekin tykkäsin ihan täysillä! :D

Helva

Oon taas vähän myöhässä mut tutustukaa kaikki ihmeessä inikseen!!! Muuli on ihan paras levy!! Ja Yli-Pihlajan sanotukset on tosi oivallisia kuten allekirjoituksestanikin huomaa!!  :D

blind_eye

Jeo, samaa mieltä!   ;)

punainen

Katoin tänään levykaupas et olisko vaikka toi irinan levy tullu alennukseen, mutta huhhu, eiku vaan jotain kultapainosta kera kahden uuden kappaleen.Tuli mieleen että kamalaa rahastusta tuommonen! >:( Ja todella katalaa fanien hyväksi käyttöä, että ne joutuu sitten maksaan 21 euroa vain saadakseen sen yhden uuden biisin :P

onneksi Apulanta ei sentäs ole koskaan tehny tommosta!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.