Uusi single?

Aloittaja Pauli Hannola, toukokuu 16, 2002, 02:45:14

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Minä aina jostain syystä kuvittelin, että se ei olisi Toni, mutta en kyllä tiedä. En ole ikinä jäänyt pahemmin sitä miettimään. En ole keikoillakaan kiinnittänyt huomiota, että itsekö on mies sen rääkynyt [vaikka eihän se, että Toni sen huutaisi keikalla tarkoita sitä, että Toni huutaisi sen myös levyllä]. No äh. En minä taas tiedä mitään.
[ -You should see my scars- ]

vik

se on "VAROA RÄKÄ!" ja ainakin alkuperäisversiossa sen kiljaisee kauniisti Mandy.

eikä muuten ole enää keikkasetissä.  :(

009 on loistava. ja ...Silti Onnellinen. jos siis feelingeistä puhutaan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

ei vai oo? siis keikkasetissä enää?
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Ei oo ollu ainakaan viime aikoina.

KatjaRock

Mandyhän se on. Eikö se myös ole sanoittanut koko biisin?
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

viimeksi kun keikalla olin jyväskylässä, niin kyllä ne sen laulo.
johtuiko se sitten siitä, että sitä pyydettiin?

Hiltsu

Mandyltä se minustakin siis kuulostaa. Ainakin joku nainen on paremmin.
Voihan se niin olla.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Se on kyllä mahtava livenä.  8)
Time goes on, I wont.

Hiltsu

En ole kuullut livenä. Myönnetään, että olen vain kerran keikalla ollut.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Jos minä jonkun biisin haluaisin kuulla jokaisella keikalla, niin Mitä kuuluu olisi varmaan ykkönen. Se on kyllä niin loistava livebiisi. Onhan noita vaikka kuinka paljon muitakin kyllä...

KatjaRock

Ja Piiskaa. Ilman sitä ei keikka ole mitään.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Sitä ilman minä voisin olla yhden keikan... Loistava (live)biisi, mutta ainahan se soitetaan... Yleensähän se on ollu viimeistään toinen encorebiisi.

kreisi_greippi

mitä vaan on tajuttoman hyvä livenä.
oikeestaan kaikki biisit on.
minulta taas tänään lähtee nämä jutut vähän huonosti. en ole vielä toipunut täysin ruisrockin koettelemuksista. se ei ollutkaan niin vaarallista ja huumevoittoista, kuin sanottiin. ihan hyvä.

KatjaRock

Älkääpäs nyt höpöttäkö  :D Kyllä ne välillä soittaa niin seinille, että hävettää. Mutta ei se mitään.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.