kieltäytyminen on kunniaa

Aloittaja Cassandra, elokuu 20, 2002, 10:51:29

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

:)
Minua nuo päivät vähän hämäsivät, kun tuollalailla oli ilmoitettu.
Levyä en vielä omista, kun ei ole tullut missään kaupoissa käytyä. Luulin, että tänään pääsisin, mutta ehkä viikon päästä. Kerrankin olisi rahaakin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

jee, musiikki on tärkeetä. on sitäpaitsi hauska joskus ärsyttää koulussakin "tovereita" ja kuunnella läppäreillä ramonesia niin lujaa, että kaikki varmasti kuulee. sitten ne tulee valittamaan.
mutta mitäs puuttuvat mun asioihini aina vähän väliä, mä vaan maksan potut pottuina. ;D
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

tiedoks muuten kaikille että sipe ja partis ajaa kuulemma hollola rallissa...!!! ;D heeh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

heikosti liittyen edelliseen viestiin:

kaverini näki tällaista unta:
Sipe oli ajanut kolarin, kaikki AL-äijät kuoli.
hautajaiset oli kamala fanitapahtuma, kaikki itki.
eräs toinen kaverimme juoksi ympäri kirkkoa hääpuvussa, ja itki ettei nyt pääsekään Tonin kanssa naimisiin.
minä olin pappi.
päälläni oli rikkinäiset farkkuni, vaaleansininen Weezer-paita ja kuulemma hienot, vaaleanpunaiset maiharit.
totesin sitten kamalan vakavalla äänellä "- - ovat kuolleet." [viivojen kohdalla keksimäni lempinimi ko. orkesterille]
kaveri oli alkanut nauraa kirkossa sitä lempinimeä, ja heräsi tähän.

huvittavaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

juu, minullakin on kokemusta noista unien outouksista. sitten aamulla kun herää on vähän tyhmä olo... :P
my sweet, sweet rock`n roll

Kerran mun unessa Sipe yrjös kokonaisia porkkanoita.spooky...wicked,toivottavasti toi sun uni ei ollu mikään enneuni... :-/

salzaliini

Mäki nään aina sillontällön nuita apulanta unia... ;) Mutta,se on v*ttumaista jos on nähny jotain ihanaa unta ja ku aamulla herää ja tajuaa että se oli vaan unta ja sitte voipi tulla masis.. :( Sellaistakin on sattunut..

wicked.

näin viime yönä unta jossa AL veti akustisen keikan Tampereella ja minä pääsin sinne. tuotti pientä tuskaa tajuta että näin ei tule tapahtumaan.  :-/

näen muuten tosi harvoin mitään AL-unia tai muutakaan tommosta, mutta ihan tosissaan ne on yhden parhaista keikoistaan vetänyt mun unessa. se oli hauskaa. sillon joskus.

mä oon nähny kans aika usein AL-unia,varsinkin ennen keikkaa tai sen jälkeen.unissa aina kaikki on niin täydellistä,sit mä yritän siinä unessa ajatella että"tää on vaan unta" mutta se tuntuu liian todelta jotn hylkään aina ajatuksen.sitten aamulla herään karuun todellisuuten että se olikin unta. :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.