kieltäytyminen on kunniaa

Aloittaja Cassandra, elokuu 20, 2002, 10:51:29

« edellinen - seuraava »

Cassandra

mietin tässä illan viiletessä..
apulanta ruoskii sanoituksillaan mielessäni..jotenkin piristää..
kunniaa on kieltäytyä helpoimmasta ratkaisusta..itse sanoin jyrkän ein ja nyt olen vapaaherratar..tosin maailma on mustaa ja murskana..ja edessä taitaa olla matka suljettujen ovien taakse tai elämä räjähtää lopullisesti..
onneksi on musiikki...
it can`t rain all the time

vik

viimeisen lauseen allekirjoitan.
ilman musiikkia minulla ei olisi juuri mitään.

itse olen usein liian heikko kieltäytymään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

night-girl

Ilman musiikkia olsin varmaan hullu, se auttaa myös masennukseen...
Musiikki rauhoittaa mun oloa ja joskus kun tekee mieli seota, kuuntelee Apiksen Piiskaa biisii ja joraa ja laulaa mukana :)
Yölläkin kun meen nukkuu aina mulla soi musiikki...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Musiikki on ihanimpia asioita maailmassa!!!!Mä en jaksais enää millään odottaa sitä Apiksen uutta albumia..vielä pari kuukautta.. :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

periaatteessa vaan viikko.

mä en voi laittaa musiikkia soimaan kun menen nukkumaan. ei osaa keskittyä olennaiseen.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Mä taas en osaa ruveta nukkumaan, jos en kuuntele musiikkia.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

night-girl

wicked, Kuinkas niin periaatteessa viikko??

apulanta-fan

mulla on just sama...en osaa oikeestaan ikään kieltäytyä mistään jos mä ny tän jutskan oikeen käsitin.... 8)  ...tietääkö muuten kukaan millon apis tulee nivalaan? ;D  Hyviä venetsijalaisia kaikille......Apulannalle kans... :)
Hei kaikki apulanta fanit!!!!!!
mailailkaa......

vik

no gon sen English-homma tuli tänään.
oli kyllä vähän ankea, kun se oli vaan se H10 jonka jo omistan. poltattuna tosin.
maksoikin liikaa.
sisäkannessa hassu kuva basistista.

Stukasit oli jeejee.

keikka-aikataulun näkee Levarin sivuilta.
en taida yhdellekään taas päästä välimatkojen, ikärajojen ja työvuorojen takia.
maailma kaatui taas rankasti päälle.  :'(
tuntuu että kaikki menee taas huonosti.

Vilkku

Minä taidan päästä kahdelle keikalle saman kuun aikana... Aika harvinainen tilanne muuten. Kun on kerran kaksi keikkaa Helsingissä niin tulee varmasti molemmilla käytyä. Nosturi on ok mutta Tavastialle on vielä mukavampi päästä. Ja ei sitä tiiä, jos tuon ajokortin nyt onnistun lähikuukausina saamaan ni vois vaikka Tampereellekin mennä.

En mä tiiä. Katotaan nyt.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minä olin taas tyhmä, enkä muistanut tuota. Piti käydä tuolta sivuilta katsomassa. Ne ovat nyt päivitettykin. Ainakin vähän jotakin.
Minäkään en taida mihinkään päästä. Tuosta yhdestä en ole varma.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minkä takia sen enkkulevyn julkaisupäiväksi on muuten ilmotettu 2.9. [vai muistanko väärin?] kun se kuitenkin ilmestyi tänään ? Itsekin sen ostin vaikka poltettuna sen omistankin. Päätin kerrankin toteuttaa tätä "rahat niille jotka ne on ansainnut" -periaatetta.

Erilainen kuva tosiaan bassotaiteilijasta. Pidän siitä valtavasti. En saa silmiä siitä irti.

vik

me ollaan Ninnin kanssa vähän sitä naureskeltu, näyttää niin trendikkäältä.  :)

Ankassa se oli erittäin komea. uih.
Ninnin mielestä se näytti siellä Backsteet Boys-jäseneltä.

Vilkku

Ei siitä sellaisen näköistä saa tekemälläkään. Luojan kiitos. ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

heeh.sainpa tässä ankkarock kuvat vihdoin.backstage kuvissa sipe on niin ilosen näkönen mut tuukka näyttää siltä että se ampuu kohta jonkun ja toni on lähinnä filosofin näkönen ku sil on joku ihme ilme ja ne lasit päässä.. :D heh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.