onko se niin että...

Aloittaja A.L girl, helmikuu 04, 2002, 03:30:23

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

mä olen sulle kade. olet onnellinen ihminen.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

noh, toivottavasti tekeekin, mikäli mielenkiinto säilyy. Tonihan on useaan otteeseen sanonut haluavansa jatkaa, ja Sipekin varmasti, mutta Tuukan motivaatio on varmasti välillä ainakin jokseenkin hukassa.

Tai sit Simon soolo myy triplaplatinaa ja siitä tulee uus Anssi Kela.  ;D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

Sehän nyt oiskin jotain! Mietikkää Sipe kitara handussa istumassa suuren yleisön edessä ja laulamassa Anssi Kela-tyyppisiä biisejä!? ;D :P (nyt ihmiset kattoo, kun nauran itekseni kirjastossa...eipä oo eka kerta)

vik

Greippi, heh.

Ja Heinolasta tehtäis samantyylinen biisi kuin Nummelasta!  ;D

oikeesti odotan kovasti Sipen plattaa.

ja juu, kirjastossa hihittäminen yksin on oikein tuttua mullekin.  
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Kuuntelin tänään pätkiä parista Sipen biisistä. Ihan mielenkiinnolla odottelen, olivat sen verran lyhyitä pätkiä että en niiden perusteella vielä sitten tiedä...

Toivotan kuitenkin rumputaiteilijalle menestystä...
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Heinolassa ilta viilenee, sipe lämpimikseen hyppelee... :) siitä vois tulla hauskaa!

vik

eh, nyt kyllä repesin.  ;D ;D ;D
"Heinolassa ilta viilenee, Sipe lämpimikseen hyppelee..." eeh.

mä en oo vielä kuullut, tällä koneella ei ne kaistan pätkätkään toimi. eikös ekalla sinkulla ole äänessä Gösta Sunqvist?(korjoitusasu varmasti väärin) mä en siitä ihan perusta.

platallahan onkin sitten vaikka mitä, Rautiaisesta Eriksonin kautta Wirtaseen. korjatkaa nyt hetipian jos olen väärässä. eikös Simo itsekin laulaa luikauttaa siinä?

kreisi_greippi

Komea nuori mies Toni on, käytyään yliopiston (?) päätti oman bändin perustaa haki soittokaverit koulusta. joo...vähän lähtee... :)

vik

eikös Toni oo jättänyt opiskelut lukioon? kuuden ällän yo. tohon en kyllä minä pysty.

Häiriintynyt Kuu on yllättävän hyvä, hieno levynkansi!

Vilkku

Minäkään en pysty kuuteen ällään. Siitä simppelistä syystä, etten kirjota ku neljä ainetta :) Matikkaa en pysty, enkä myöskään ylimääräistä kieltäni (eli ranskaa).

Mun mielestä Sipelle sopis sellanen cowboy -tyyli. Stetsoni päähän, revolverit vyötärölle ja chapsit ja buutsit jalkoihin. Ja ei kun kantria laulamaan ! ;)

vik

kreisi_greippi

cowboy-tyyli, arvatkaa kuka nauraa taas itekseen kirjastossa?

Vilkku

Julmaa tollanen ihmisten hämmentäminen hihittelyllä, Greippi

;D

vik

No juujuu.

oikeesti se sinkku on aikas hyvä, parempi mitä odotinkaan. ja ennenkaikkea hieno kansi!

niin, kirjotuksista... mulla parin vuoden päästä edessä ja kauhistuttaa... kovasti kirkostaeroamis-proggis menossa, osasyynä jotta saisi et:n kirjottaa. helppo.

hairo kairo

;D
sipe on alkanut laulamaan.  ( ??? )
tuukka lähtee keikoilta keskenkaiken. ( >:( )
jee!!  ;D
arvatkaa mitä.
WW4!!  ;)
tainnutustipat
ja kahleet meseen,  ( 8) )
turvaatko vilkku selustan ( 8) )
kun haen tonin ( :-[ )
koti-isäksi.  ::)

my life is so boring that
I´ve been thinking
of visiting Tampere.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.