onko se niin että...

Aloittaja A.L girl, helmikuu 04, 2002, 03:30:23

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

wicked,
ei tarvi erota kirkosta että saa kirjottaa et:n. ku ilmottautuu kirjotuksiin pitää valita mihin uskonnon//tms kysymyksiin vastaa. vaihtoehtoina on ev.lut, ortodoks ja et. ei saa vastat ku sen uskontokunnan kysymyksiin minkä on etukäteen valinnu. elämänkatsomustiedon kysymykset oli ainaki tänä keväänä tosi lähellä joitain filosofiankursseilla käytyjä juttuja. pitäs vaan omata terveet arvot jos et:hen vastaa. ei onnistu multa  ;D
Time goes on, I wont.

vik

no mutta sehän hienoa. näin ne kysymykset ja kunhan tarpeeksi säveltää mahdollisimman yhteiskunnalliselta kannalta niin hyvin menee.

hommahan vaan on niin, etten jaksaisi istua uskonnontunneilla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Turvaan selustan jos autat sitten mua sieppaamaan Sipen, Häirikkö
 ;D
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

wicked, kyllä ne kestää. otat tunnille mukaan tarpeeksi turkinpippureita ja hyviä piirrustuskyniä. niillä ne on läpi menty  :D
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minäkin ostin tänään sen Sipen sinkun. Meinasin aloittaa uuden aiheen kysyäkseni mitä mieltä sen kuulleet ovat olleet, mutta en sitten jaksanut. :) Wicked taisi sanoa että hieno kansi, oon samaa mieltä. Ja yllättävän hyviä on ne biisitkin.

vik

siinä kannessa on hymypoikapatsaskin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Mitä, onko ?! Mä en huomannut...

---> lähtee katsomaan

kreisi_greippi

tee ootte hauskoja! mä nauran taas! ...tai sit mun mielentilassa on jotain vikaa...kaverit ainakin on vahvasti sitä mieltä... ;D
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

No mutta toisaalta, selväjärkisyys on tylsää. Sopivasti sekopää on hyvä asia... ;)

kreisi_greippi

Vilkku

Sopivasti on sen verran että ymmärtää kuitenkin mikä sitten on jo todella typerää. Itse seikkailen siinä rajalla. ;D

kreisi_greippi

mee too...hei kiva, mä oon aina ennen ollu itekseni täällä!

Vilkku

Niin minäkin yleensä.
Hullu määriteltiin mulle näin "Hulluus on ihmisen yleisen stereotyypin ylittävä osa". Joops.

Kävin muuten eilen meressä uimassa. *hrr*

night-girl

Sitä tulee sit kesäkin  8)
Sillon mä menen uimaan mereen, jokeen ja järveen  :)
Vai että meressä uimas...  :-/
Noh, mun kaveri oli joulukuun alussa meres uimas... ei ei ei...
Kyl ihmiset on hulluja  ;D

kreisi_greippi

JEAH! sipen  sinkun kuultuani olen vaakuuttunut (jälleeen) että hommansa osaavat, yhdessä ja erikseen!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.