Ha haa!!

Aloittaja night-girl, huhtikuu 09, 2002, 02:30:39

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

no voi,mikäs on niin huonosti mennyt? :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

lomailu ei oo enaa hauskaa, kun sita kestaa liian pitkaan. eihan se sitten ole enaa lomailua, vaan ajan tappamista vaan.
kesalomakin maistuu paremmalta juuri siksi, etta on tehny toita sen etten.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minulla tämä alkaa mennä jo ajan tappamiseksi, vaikka tämä loma meneekin kumminkin tosi äkkiä. Ei vain oikein tapahdu mitään mitä haluaisin. En edes tiedä, että mitä haluaisin tapahtuvan, kun en teekkään mitään. Tosin sitten, kun taas alkaa koulut ja on mennyt vähän aikaa haluaisi takaisin lomalle.
Tämä on varmaan siksi niin tylsää, kun aina ennen ollaan oltu vain pari päivää kotona aina välissä ja muuten oltu jossakin muualla.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

mä en haluu kyl yhtään kouluun!!! :P kohta sekin alkaa...onneksi valonpilkahdus ankkarock vielä edessä. :)

Hiltsu

En mäkään halua, mutta silti jotenkin haluaisin, että se alkais. Se jotenkin häiritsee tuolla taustalla, kun tietää, että sinne pitää vielä mennä takaisin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

muakin se häiritsee päivä päivältä enemmän...ja siitä tulee koko ajan ajankohtasempi... :P

kreisi_greippi

mä en halua kouluun. viimenen turvallinen vuosi pakkokoulun hellässä syleilyssä...ei vaan oikein innosta miltään kantilta katottuna.
my sweet, sweet rock`n roll

mulla vielä 2 vuotta pakkokoulua... :-/ mut sen jälkeen vielä 3 ei niin pakollista koulua.lukioon menemistä oon nimittäin miettiny...

Hiltsu

Mulla taitaa olla sama, kun Siljalla. Siis ensin tuo yläaste ja sitten lukioon. Sen jälkeen en enää tiedä mitään ainakaan vielä.

night-girl

Mulla on enää 1 vuosi jäljellä ja valmistun!!! Jippii!!! Peruskoulu loppunut jo kax vuotta sitten!!!

Cassandra

hmm..apis kyllä rulettaa.. ;D
ihan fiilisten pohjalta lähtee eri biisien kuuntelu..
on tosi nostalgista joskus kuunnella vanhaa tuotantoa..tulee teinivuodet ja teinidokailut mieleen..kun kädessä oli niittikorut ekaa kertaa, peikkotyylinen ulkomuoto..ja veressä virtasi marlin omppuviini=)
tyyli on muuttunut (niittikoruja lukuunottamatta)
mutta rakkaus apulantaan ei ;D
it can`t rain all the time

T.P

Mua kyllä ihmetyttää kun lähipiirissä ihmiset ei voi sietää apista paitsi mun 70vuotias kummitädin sisko.
Must se oli aika hassua kun täti sano et ai ne pojat ku laulaa sen (en just nyt muista mikä biisi se oli) laulun? :)
Hassua mutta totta!!!! :P

Silti_Onnellinen

itseasiassa mun äitikin hyräilee ja laulelee joskus Apulannan biisejä  ::) Se on varmaankin jotenkin tottunut siihen, kun se soi niin usein mun huoneessa... Ennen se inhos apiksen musaa... Tänäänkin se just huusi, ku tv:st tuli apiksen "bring me down" musavideo, et tuu kattoon!  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

apisgirlie

totta kai apulanta rulettaa!!!  ;D
apisgirlie

Pirun_morsian

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.