kappaleista.

Aloittaja vik, heinäkuu 20, 2002, 10:57:09

« edellinen - seuraava »

salzaliini

semmosia ne ihmiset on. erehtyväisiä. munki kaveri luuli kerran jotai rasmuksen suomalaista biisiä apikseksi,ja sitte se sanoo olevansa kovaki fani. joopajoo. aika lähelle.

-nipsuu-

vähänkö noi "hiekka"-levyn biisit on hyviä... ihanat sanat... tosin vähän erilaisempia, kun edellisillä levyillä, mutta vaihtelu virkistää... :D
Luv that cd.. :-*
~*Auetkoon maa ja nielköön meidät, tulkoon tulva ja vieköön meidät*~

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mustakin aivan mielettömän hyvä levy!Sanon muuten nykyään Saastaa aina Tansiksi,kun se jäi jotenkin alitajuntaan ku Toni sano mafialla että se oli Saastan alkuperänen nimi... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

ei tämä hiekka ole mun mielestä sitä parasta apulantaa kaikilta osin. suurilta osin tosin on. tai ehkä puolilta. en oikein itsekkään ymmärrä.

salzaliini

mä tykkään kans hiekasta tooooosi paljon! gyviä biisejä,hyvä levy!! :D

teen_angel

kyllä munkin mielestä hiekka on ihan älyttömän hyvä! pidän myös erityisen paljon faaraosta ja valaasta :D onttosydän kuulosti aluks oudolta mutta nyt kun on jo ehtinyt enemmän kuuntelemaan niin kyllä täytyy sanoa että minä tykkään!
rikkirepäisty valokuva lattialla, veri suutelee rannetta valkeaa, eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta, ensilumi satoi tytön kasvoille

EternalFlame

Mietin tässä ihan oikeasti, että mistä biisistä en pidä. Totesin, että se on Onttosydän. Kuitenkin sitä kuunnellessani olen päässyt lähimmäksi musiikillista orgasmia, jos siitä voidaan puhua.

Mato, Piiskaa, Ei tänään ja Jenna ovat minulle erityisen rakkaita. Ne on niitä ensimmäisiä kokemuksia. Sieltä kaukaa kuuden vuoden takaa. :).

Plastik on kolahtanut Apulannan levyistä kaikkein koviten. Hiekka alkaa tosin saavuttamaan tätä titteliä kovalla vauhdilla. Hiekalla on ihan uskomattomia biisejä. Eniten korvaani miellyttää Faarao, Hippo ja jumala.

Mato-sinkku oli muuten ensimmäinen Apulannan levy, jonka omistin. Sitä onkin sitten soitettu ihan kiitettävästi. :).
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

wildChild

-pirun morsian- ,miks mulla tulee kys.biisistä Wasp:in biisi -wild child- mieleen?  tarkoituksellako?

*surupuku on musta*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.