Reunallat -video

Aloittaja Vilkku, maaliskuu 20, 2003, 01:31:30

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Näin yön tunteina luon oudon aiheen. Vähintään yhtä oudon kuin Jugen testi -aiheen, joka kyllä nyt on jo poistunut keskuudestamme ;)

Tänään tossa kattelin tota Reunallat -videoa, ja kiinnitin huomiota niihin välähdyksiin, mitä siellä aina vilahtelee. Kun en ite alasta mitään tiedä niin en myöskään ole tietoinen, että onko niille joku oma termi peräti, mutta siellähän vilahtelee jos jonkunlaista kuvaa hyvin nopeasti. Mainoksiakin muutama.

Mieleeni vain tuli, että onko teistä kukaan ikinä kiinnittänyt niihin sen enempää huomiota tai peräti laskenut, minkä verran niitä on [vai eikö mulla ole elämää kun tollasta tulee tehtyä?] ? Itse löysin niitä 11 kappaletta, joista eri merkkien mainoksia 4.

Bring me downin videossa niitä ei oo. [Aika turha kommentti tosin, miksipä olisikaan].
[ -You should see my scars- ]

juGe

Jeeh! :D

Ois kyllä jees jos joku on ne tarkat ajat laskenut (milloin siis näkyy ruudulla), niin lähettäisi tänne. Voisin ne vaikka tuonne sivullekkin ihan lisätä. Itse olen kanssa niitä koittanut etsiä, mutta tuolla minun dvd-laitteella on joksenkin tuskaa saada se still-kuva onnistumaan oikealla hetkellä :/

Vilkku

Joo, mulla ei kans dvd:n kanssa onnistunu ollenkaan. Videoissa taas on niin surkee stilli muuten, että meinas mennä hankalaks, mutta 11 tosiaan löyty. Kirjottelin kyllä ylös ne, että missä kohdissa vilahtaa mitäkin. Vois tosiaan kyllä kattoa vaikka ne ajatkin jos onnistuis. :)

GeGe

Reunallat-video (Liikkuvat kuvat-DVD)

0:25  - Ruutuun ilmestyy kolme naispuolista henkilöä
0:38  - Rakennuksen ikkunan kohdalla on jotaiin
0:46  - Ruutuun ilmestyy joku hemmo
0:59  - LAHCO-logo
1:25  - Kämmen
1:43  - Joku tyyppi
1:51  - Dickies-logo
1:56  - Joku tyyppi
2:20  - Tonin naaman päälle tulee tod.näk. Tuukan naama
2:22  - Joku logo

Noita voi olla vielä enemmänkin. Voi kyllä kysyä multakin onko mulla elämää ja milloin aion sen hankkia  ;D ;D

Vilkku

No niin, oli munkin heti pakko käydä kelailemassa videoa :D

Noihin GeGen luettelemiin lisäyksenä, että ihan alussa, ehkä ab 15 sekunnin kohdalla [en tosiaan noista ajoista tiedä, joku vois ne tarkistaa] ruudussa käy gsus -loko. Eli jeesus vilahtaa videolla :) Sitte jossain kahden minuutin jälkeen ennen sitä Tonin naaman päälle tulevaa naamaa, on Sipen ruudussa ollessa vasemmassa alalaidassa Osiriksen logo.

Tota viimestä logoa mä en löydä ollenkaan, onkos se missä päin ruutua ?

Vilkku

.. ja pakko korjata toikin kirjotusvirhe, että toi mun loko on siis tietenkin logo.

Vilkku

Nonnih. Nyt just tajusin, että se Osiriksen logo tulee vasta sen Tonin naaman jälkeen. Eli se on varmaan toi sun viimenen logo, GeGe ?

vik

heijj, kiitoksia noista. mäkin olen kovasti yritellyt katsoa vaikka miten, mutta meidän dvd-soitin on niin alkeellinen ettei oikein stillit meinaa onnistua.

mutta Amerikasta myös. kertokaa mitä niissä teksteissä lukee.  :D olen niitä superhidastettuna katsellut mutta jotenkin en vain 'näe'. (mulla saattaa olla lievä lukihäiriö ja syytän mm. sitä) sen olen sentään tajunnut, että näkyy peilikuvana, ainakin osa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

GeGe

Lainaa
Nonnih. Nyt just tajusin, että se Osiriksen logo tulee vasta sen Tonin naaman jälkeen. Eli se on varmaan toi sun viimenen logo, GeGe ?

Joo se se on.

Silti_Onnellinen

mäkin oon huomannu niitä "välähdyksiä", mutta en oo sit sen kummemmin uhrannu ajatuksia niihin... Nyt oli kyllä pakko kans kelailla.. Siis missä se "tuukan pää on tonin pään päällä"- kohta on?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Se on siinä aika lopussa, kun Toni kävelee nuorten ihmisten edessä. Biisissä menossa kohta "loistavaa tunnelmaa".

Snake

Nyt munki pitää mennä kattoo :)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Mä rupesin tänään kattomaan nyt niitä Amerikan tekstejä. Stilli on kuitenkin mun videoissa ihan kamala, joten pitkälle en vielä päässy. Dvd:llä pitäis onnistua paremmin, kattelen sitä sitte huomenna. Sen verran jo näin, että kaks kertaa ainakin lukee Amerika väärinpäin ;D Oon myöskin aika varma, että siellä käy eräs hyvin rivo sana, mutta en oo ihan varma tuosta.

Silti_Onnellinen

no mä ajattelin, että se "tuukan pää on tonin pää" kohta vois olla siinä kohtaa, mutta se menee niin helvetin nopeesti, ettei sitä mun laitteilla pysty näkemään kunnolla.....
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock

Miten tuommosta jaksaa? Ei minun hermoilla  ;D
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.