itkeväthän enkelitkin..

Aloittaja Riitu, heinäkuu 29, 2003, 02:20:09

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Se on todellakin yks parhaimpia Apiksen biisejä, kannattaa muutes huomioida myös Päivästä Toiseen ja Nähdään Lauantaina, tolkuttoman loistavia!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

JenniThaApisFAni

päivästä toiseen on todellaki loistava biisi!!
tota itkeväthän enkelitki biisiä en oo koskaan kuullu....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

dryad

Nähdään lauantaina on todellakin aika rok!!! Ja Ilona...hmm...Ei kyllä kuulu ainakaan mun lemppareihin. Ehkä senki takia, ku kaikki pojat sanoo, et kaikki likat tykkää aina Ilonasta.Heh. No ei.Musta se on vaan joteski niin klisee (<--huom. sivistyssana)... Tai kuuntelin alkuaikoina sitä niin paljo...
Eikä se itkeväthän enkelitkin oikein putoo.
...Jos huvittaa voit uuden ostaa...

GaGGu

Ihan ok kyseinen biisi on. Ei mtn suurempaa valittamista näin äkkiä. Silti omat suosikkini ovat ehdottomasti Odotus, Ilona, Valas ...

Silti_Onnellinen

maailmanpyörä on aika jees.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

*tuuli*

maailmanpyörä on sairaan hyvä! siis ehdottomasti mun mielestä kaikkien aikojen HIENOIN apulanta biisi. (huom; mun mielestä;]) ne jouset ja sit se tunnelma miten se kohoo siihen kertosäkeistöön ja ne sanat! siis aivan uskomattoman hienosti tehty!
päivästä toiseen on kans hyvä, attack on sairrraan hyvä levy. ;]
Apiksen biisei on kiva soittaa kitaralla;]

jouhu

Noloo! Mä en oo kuullu tota attack of the a.l.people levyy. Mä ostin tossa suunnilleen kuukausi sitten plastiki. Mietin silloin pitäiskö ostaa toi attack...,ehjä vai plastikin. Päädyin lopulta plastikiin, koska kaikkien tai suurimman osan mielestä se on huippu levy. Niin kuin on minustakin. Tolta attackilta mä oon kuullu vaan ton Ilonan. Musta se ilona on just huippu. Toisaalta enhän mä voi sanoo mikä siltä levyltä sitten on paras, kun en oo kuullu. Pitäis varmaan hankkii..

Mun suosikkeihin kuuluu odotus, maanantai, tyhjää ikkunassa.....Ja monet ja monet muut...  

*tuuli*

plastik kannattiki ostaa, mut attack on kyllä legendaarine, jos multa kysytään, eli seki kannattaa ostaa!

salza*

mä aijon hankkia ne kaikki!! seuraavaks lähtee avkm anttilan levy osastolta... :)  mulla on se poltettuna ja sen annan kaverille.. sit pitää hankkii enää 3 levyy..

emmi

onhan se aivan mahtava biisi niinkuin moni muukin siltä levyltä!
älä tunnusta jos sattuu

emmi

mullakin on aikeissa hankkia kaikki levyt. puuttuu enää lavuaarista live ja viper spank.
sitä apulanta levyä en aijo hankkia
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Minä en kauheasti tykkää siitä levystä. Onhan se ihan herttasta ja joiltaki paikoilta kuunneltava mutta, mutta.  

Jos vertaa vaikka Attackia ja vaikka Ehjää, niin eihän siinä tarvi hetkeäkään parempaa levyä miettiä.
 :)
Time goes on, I wont.

jouhu

Vihdoinkin olen saanut kuunneltuu tuonkin levyn. ;)
Ja on tullut uusia lempi kappaleita. Kuten tämä itkeväthän enkelitkin on yks ihanempii kappaleita. Kertoo ehkä pikkasen munkin elämästä. Jos vaan vaihdetaan sukupuolta tossa "taas poika rukka...." Voi vitsi, kun ei muista...Mulla on sellanen tyhmä juttu muistissa, että jos on joku hyvä biisi ja sitä on kuunnellu koko päivän, niin ei siltikkään jää sanat päähän. Miten saisin muistini teräväksi? *jää itsekkseen miettimään*  

emmi

kyllä mun ainakin pitäis vähä aikaa miettii kumpi ois parempi attack vai ehjä..
älä tunnusta jos sattuu

salza*

minusta ainaki attackki o parempi.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.