itkeväthän enkelitkin..

Aloittaja Riitu, heinäkuu 29, 2003, 02:20:09

« edellinen - seuraava »

salza*

no mä hankkisin joko attackin tai avkm. ehkä attackin ni siitä ois hyvä hankkia niitä uuempia. ;)

KATJAR

Njaa. No se Attack on mulla ainaki hyllyssä ollu jo useamman ajan ihan koskemattomana.  ::)

Suosittelen AKKMää ihan täydestä sydämestäni. (:

emmi

mä suosittelisin et sä ostasit molemmat, sekä attackin sekä avkm:än :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Kiitos ehdotuksista. :D
Kysyisin vielä, että mikä teidän mielestä olisi paras kaikista? ;D

emmi

paras? no emmä kyl osaa sanoo.
mä ostasin kaikki :) mutta ihan ensimmäiseks mä ehkä ostasin...*miettii kuumeisesti*
nyt kyllä pistit niin pahan että mä en osaa vastata tohon  :D
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mä ostin vähän aikaa sitten tosiaan aivan kuin kaikki muutkin, niinku täällä on todettu ni on se loistava! Mutta plastik on varmaan kuitenkin paras... tai hiekka... tai joku, en mä tiedä!
Mutta hiekalle nostan erityisesti hattua lihaviihteen, hipon ja kolmiolääkkeen ansiosta!

Lerppa: Musta on tosi vaikee nimetä parasta levyä, se riippuu niin paljon fiiliksistä että mitä tykkää kuunnella :) Tällä hetkellä menis varmaan Kolme parhaiten :)

Wirtis: Eikun joo! osta Kolme! ja muista kuunnella ota minut mukaan! se on hieno.. loistav, ihana *läähättää*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Wirtabiuha

+a... siis loistava!
(on se kiva ku sanna kyttää tossa vieressä ja kommentoi mun oikein kirjotusta...)

Lerppa: Onha se juu :P Todella Jossain on kans ihan tolk loistava!!! Osta Kolme!

Wirtsabiuh: oikein kirjotus tosiaan... korjaan wirtabiuha... no anyway, meni vähän sekoiluks.. älkää ystävät välittäkö!

Lerppa: Oikeinkirjoitus kirjotetaan yhteen!!! :P

- Lerppa--- haista--- pitkä--- -
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

tuolla joskus kauan sitten tarkoitin toistaessani itseäni tietty sitä englannin kielistä heinolaa.  ::)  :P  :-*
jos multa kysytään ni ehkäpä AKKM tai attack, vaikka en ensiksi mainitua ole paljoa kuullut... toistaalta en omasta mielestä kokenut tehneeni suurta virhettä kun ostin attackin enkä AKKM:ää....... mut kyllä mä sen vielä ostan!
ei sillä järjestyksellä (levyjen osto) oo loppujen lopuks mitään väliä jos joka tapauksessa aikoo kaikki hankkia. =)

rautalintu

Mutta kyllä AKKM on paaaljon parempi kuin Attack.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

attack on legendaarinen! siin on kaunis tyttö vauva ja poika rukka!  ;)

akkm:llä ei????

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Omalla tavallaan koomisia kaikki levyt  ;). Ehjä, Kolme tai AKKM kannattaapi ostella. Tai oikeestaan kaikki on ihan hintansa arvosia. Voit vaikka arpoa  ;D Mitään tuskin tulet katumaan  8)

punainen

Kyl AKKAM on apulannan paras albumi,joten ostakaa se vikana!Itseasiassa AKKM on kyllä Suomen rockhistorian parhaimpia alpyymeitä! Sen tunnelataus on 99% ei sitä voinu muuta kuin itkeä kun ekan kerran AKKM:n kuuntelin läpi.

Mut Attack on aiva lutunen! Se hymyilytti kun ekan kerran kuulin

*tuuli

mä purskahdin nauramaan saman tien ku kuuntelin attackia... ;D

Wirtabiuha

Muuten, tuli vaan tossa kelattua, että kun siinä attackilla on  a ja b - puoli niin, että a - puolella on ne biisit jotka ei ole ilmestynyt aikasemmin sinkuilla ja bllä sitten ne jotka on?
Vai olenko mä taas saanut väärän AHAA- elämyksen?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.