itkeväthän enkelitkin..

Aloittaja Riitu, heinäkuu 29, 2003, 02:20:09

« edellinen - seuraava »

*tuuli

niimpä taitaa jopa olla. on se sulosta.  ;) toni wirtanen---> ikuisesti teini.  ;D

jouhu

*wirnu* Ikuinen teini!!  ;D :D Nauraa kyyneleet silmissään. Hei sori, tuuli, en mä pahalla. Mulla on vaan nytten, niin hauskaa... :D  :D :)

Ronjaronjanen

Joo. Ei varmaan saisi nauraa, mutta onhan se hassua kuvitella meidän Wirtasta epätoivoisena teininä..*hihittelee*  ;D ;D

jouhu

Niinpäy.. ;) Mutta, mutta pokka pitää, pokka pitää, pokka pitää, pokka ei pidä... ;D

Wirtabiuha

*hehee*

Mun mielestä se tosin näytti joltain 16-vuotiaalta viel kakskymppisenäkin... Mutta juu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*KristalliEnkeli

Wirtabiuha --> must ki Toni näytti kauan ikäistään nuoremmalta, mut nyt se jo suunnilleen muistuttaa ikäistään  ;D

jouhu

Niin, Mustakin se näytti kakskymmppisesnä joltain 16- vuotiaalta. Tossa attackin levylläkin Toni näyttää yheltä tyypiltä johon mä olin ah, niin syvästi ihastunut. Siitä kuvasta mä näenkin ihastumani henkilön enkä tonii. Ja se oli sillon, kun mä olin vitosella ja kutosella, eli mä olin...mmhh..12 ja 13- vuoden välimaastossa.
Eli näytti ikäisekseen hyvinkin nuorelta! Mutta nytten todellakin alkaa näyttää omalta iältään.<----mitä helvettii mä kirjotan?!

Wirtabiuha

No nyt selvis sekin, miks jouhu tykkää niin paljon tonista ja apulannasta... Nooeii...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Kuinkas vanha Toni tällä hetkellä itseasiassa onkaan?
Ei se nimittäin ole vieläkään yhtään rupsahtanut eiei. Vaikka eihän sitä tiedä missä kasvojen kohotuksissa se aina juoksee.. ;)

Wirtabiuha

eikös se joskus -75 ole syntynyt?... eli mun matikalla... 28?
tuukka on ainoo joka näyttää hitusen vanhentuneelle, mutta se on vaan lisää komeutta  ;) ;D :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

27 tai 28. tietääkö muuten joku - ihan uteliaisuuttani kysyn - tonin syntymäaikaa....?
->kun olen selannut viimesen kolmen vuoden pop/rock kalenterit läpi muttei missään lue tonin syntymäaikaa..... :-[ ehkä toni ei vaan halua jokaisen fanin lähettävän hirmu paketit kerran vuodessa.

Wirtabiuha

Lerppa osaa nää asiat ulkoa mutta se on huhtikussaa(4?) syntynyt... neljäs neljättä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Joojoo

Toni 4.4.1975
Tuukka 20.4.1975
Simo 20.12.1977
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Jea jea, noi on kaikki niin helppo muistaa :) ..kaikenlaisia muisti "kuvia" (vai miksikä niitä sanotaan.. sääntöjä?) nojoo.. ;D
mitä mä taas sekoilen.. ;D

mulle tulee muuten kokoajan väistämättä mieleen Apikset vanhana ;D Sipe kaljuine päälakineen ja Tuukalla harmaat kulmakarvat ;D (sairasta..ko?)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.