itkeväthän enkelitkin..

Aloittaja Riitu, heinäkuu 29, 2003, 02:20:09

« edellinen - seuraava »

varis

Lerppa...Ei se sairasta....omalaatuista.  :P
Ja hyyyyvin pelottavaa.. Kalju Sipe.. ;D
Varo räkää

salza*

Lainaaeikös se joskus -75 ole syntynyt?... eli mun matikalla... 28?
tuukka on ainoo joka näyttää hitusen vanhentuneelle, mutta se on vaan lisää komeutta  ;) ;D :D

tuukka näyttää mun mielestä varmaan siksi vähän vanhentuneelta ku sillä on nuo lyhyeemät hiukset..?

Lerppa

Siitä on tullut asiallisen näkönen, asiallisuus vanhentaa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Joo, mä järkytyin, kun ekan keran näin tuugan ihan shjuu hiukset, eli army look, eli pätkästyt hiukset. Mä, kun tykkää enemmän sellasista pitkistä, tai sellasista kivan pörrösistä. Tuukalla alkaa olla pikku hiljaa sellaset pörrö hiukset, joista mä, niin tykkään! Mustakin ehkä Tuugga näyttää eniten vanhemtuneelta... Mutta voi olla, että se johtuu hiuksista.

Musta toi toni on kyllä ton 28- vuotta... Voi, olla että toni käy jossain kauneus leikkauksissa....  ;D Mä vaan, kun täällä oli jossain, kun sanottiin, että ei se toni näytä kovin vanhalta.

Wirtabiuha! Ei saa olla ilkee! No, okei...leikki, leikkinä! En mä voi sille mitään, että ne on ihan saman näkösii. Ehkä siitä tyypistä, johon mä olin ihastunu tulee vanhempana tonin näkönen?

Ronjaronjanen

Niin, mähän juuri sanoinkin jo tuolla aiemmin että eihän sitä tiedä mitä kaikkia kasvojen ehostus hoitoja se Toni käyttelee  ;)

On kyllä ihan kummaa kun noi Apulannankin pojat eli miehetkin on jo kohta jotain kolmekymppisiä. Aika vanhuksia  ;D
Noeinyt, mutta silti...paitsi tietysti Sipe, niin nuori niin kaunis.. :D

Wirtabiuha

Hihii... Sipee... nättipoika... nooei..
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

livenä se tuukkakin näytti vielä aika nuorekkaalta...mutta siinä sessoionssin livessä se näytti aivan sairaan vanhalta...valot tao jotain  :o?
toni on tosi charmikas mun mielestä. näyttää ehkä just ikäiseltään. mutta hyvällä tavalla.
sipe on nyt semmonen poika:) mutta kyllä siitäkin nykyään vähän rujomman näköinen on tullut. kun katsoo esimerkikisi hiekan kantta. paitsi siinä kuvässähän sipestä on tehty isompikokoinen kuin tonista mikä ei pidä paikkaansa.
toni on niin hellyyttävä kun se halaa *grr*
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Niinhän se on ;)

Mulla on niitä hiekka julisteita kolmena eri versiona ja vaan yhessä sipe on normaalin kokonen... Miks?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Sipe on käynyt venytyksessä!  ;D Tai toni on muuten silleen lyhyssä, että sipe näyttää, että olis pidempi. Mäkin, kun katoin sitä hiekan kantta, niin mä aattelin, että miten tämä voi olla mahdollista, että sipe on toniin pidempi!  :o Aikojani ihmeteltyäni mä annoin asian olla ja päätin, että sipe on mahdollisesti käynyt venyttämässä itteään jossain.
Valot ei selvästikkään tee ihmisille hyvvee...! Ne pitäis kieltää... ::) Asuttais ihan pimeessä maailmassa...No, ei mitään mä tykkään pimeestä! ;D
Ai, että toni kiva, kun halaa... ::) Hhhaaaaa.....en ole vieläkään nähnyt päivää jolloin saisin sanottua edes käsipäivää....

Niinhän se sipe on kaunis poika!! ;D

rautalintu

Omien sanojensa mukaan Tonihan on 22. Ikuisesti nuori?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

*yskii vedet silmissä*

Niin varmaan!

Eikun onhan se... *hihii*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Joo....Nauraa wirtabiuhan tahtiin kippurassa<---?

puska

mä kerran ajattelin, että eikö se bonuksen juontaja ole jotain 27 tai jotain...? kun sitä vertaa näihin apulannan poikiin, niin he ovat kyllä ERITTÄIN säilyneitä :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Tosellakin, jos se tyyppu on 27- vuotias! Tai se vaan valehtelee ikäsä..

KristalliEnkeli

jouhu ~~> joko olet perustanut sen osataan kirjoittaa ry:n  ;D :D ;D :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.