Romanssi

Aloittaja ripsari, tammikuu 23, 2003, 06:49:29

« edellinen - seuraava »

salzaliini:)

mulla on tällähetkellä vakio värit: oranssi,punane ja turkoosi. :) ei mitää mustaa,paitsi housut. ;)

Snake

Mulla on tää punanen ollu jonki aikaa  ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

-taru

mä oon kuulluu romanssin. :).. ihan kiva laulu.. mustiin?? mä pukeudun aika tavallisesti..

Aapsu

Romanssi on ihan seitenen hyvä ja en pukeudu mustaan. Vaikka omistan kyllä Niskalaukaus-hupparin, mutta se on lähinnä vitsi.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Nuuskamuikku

Mäen varmaan oo sit "se tavallinen Apis-fani".Vaatteet on pöllitty jostain kirpparin ilmaisia-osastolta... :) Muuten kuulin jonku sanovan Apulanta-diggareita elämää kiroaviksi..jne...Enpä nyt tiedä...

vik

meidän kaupungin kirppiksillä ei ole ilmaisia vaatteita missään ikinä. mälsää.
vaatteet olisi kivoja jos voisivat olla ihan maksuttomia.

niin ja anteeksi että olen kirjoittanut noin:
"MKKK:n Romanssi on ihan jees, mutta yhtyeellä on kyllä' monta kertaa mahtavampiakin kappaleita. hieno bändi kerrassaan ja Ylpön äänihän nyt on kerrassaan mahtava. "
huomasin juuri. äidinkielen väärinkäyttöä tuollainen, KERRASSAAN.  :P eä.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Nuuskamuikku

Katos kierrätys-keskuksissa on sellanen loota, jossa lukee ilmaisia... Tai no meidän kaupungissa ainaki on... Sieltä tekee oikeita löytöjä. Yleensä ne vaatteet tarttee sellaset viis pesukertaa, ennenku niitä voi käyttää. Mut onhan kuiteski vaatteet!!! ;D

hensi_apis_fani

juu mustaki se on vaix kui hyvä biisi...en oo ollu siella...mut varmast on ollu kivaa...:)no ei apulanta fanit tosiaan oo mitään sellasii!!!!kyllähän esim. mä oon apis fani eikä mul oo yhtä ainut lävärii jos korvist ei lasketa...mun mielest apis fanit on ihan normaaleit tai siis kyl jotkut voi olla jotain sellasii mut suurin osa faneist joit mä tiiän on kyl ihan normaaleit...tai no ''normaaleit''...heh...sorqe...:)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

JenniThaApisFAni

hmm....en oo kyl tainnu kuulla tota kappaletta....
ja minähän en ole mikään mustiin pukeutuja!!!
nii paitsi et joskus kyl laitan ihan huomaamatta mustat vaatteet päälleni mutta en pelkästään mustia vaatteita käytä, vaatekaapista löytyy vähän joka väriä.... joskus käytän ihan valkosia vaatteita ja sillon olen ihan kalpea, ei ole kivaa....(kauheen vaalea iho kun on.....:() ja eikä mullakaan oo muita läväreitä ku korviksia...:/ ei tajuu kaikkia....
nojoo jospa mä nyt vaan oisin hiljaa ja jättäisin mun oudot kommentit pois......:P
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

tea

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta siis miltä albumilta tuo kyseinen romanssi-biisi löytyy Tonin esittämänä??  ???  

typerää arvostella ihmisiä ulkönäön perusteella. varsinkin pukeutumisen. itse käytän mielestäni ihan tavallisia vaatteita. tai no, mikä on normaali? jokaisella on  varmaan oma käsitys siitä... tai jos olette kuulleet sanan pissis(pissa-liisa, typerä juttu yleensäkkin mielestäni!!), niin mä sit varmaan olen sellanen.(?) tai niinhä ne sanoo... mut ne ei mua tunne . iiihan sama!...  :P    Iloista kesän odotusta kaekille!

Snake

eiköhän se löydy siltä takorautaa kokoelmalta...ite en sitä kyllä omista... :-/
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

vik

on muuten aika hemmetin tylsä kokoelma se Takorautaa.
kaksi kuunneltavaa biisiä ehkä. (tulin levyn hommattuani siihen tulokseen, että Romanssi Ei ole kovinkaan hyvä biisi.)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salzaliini*

mulla on se takorautaa levy  ja kyllä mä tykkään!!! :D just hyvä. mutta mielipiteistähän ei voi kiistellä...

*tuuli*

tosiaan ei apulanta fania voi pukeutumisen mukaan arvostella!  onhan se totta et jotku punksut kuuntelee ainoastaan sklipknotteja, apiksia yms... mut esim mä pukeuden sillee vähän "hipahtavasti" ja ainaki pyrin olemaan mahd. fanaattinen... VAAN yks läväri...;D ja seki korvassa 8)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.