Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Deesi

:oEi sitä voi sitte ymmärtää! Joka paikassa,missä joku sattuu huomamaan että siinä on nyt semmone "Apulantafani",nii nasevaa kommenttiahan sille fanille yleensä tulee,vaikka ei nyt välttämättä julkisilla paikoilla,mut sillee kavereiden ja tuttujen kesken joku huomuttaa sulle että:Se sun "Apukakkas" on iha homobändi,nii mun mielestä se kyllä on iha makuasia mistä tykkää ja mistä ei.Joten..Ei ilkeitä kommentteja Apulantafaneille!!!!!!!!! >:(
Deesi,ikuinen Apisfani

vik

totta, teinibändiksihän sitä sanotaan. >:(
"se on ihan teinimusaa."
jokseenkin ärsyttää, vaikka itse en enää jaksa kiinnittää siihen huomioita. kuunnelkoot jotain CMX:ää joka on arvostettu ja hieno bändi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Äh, mä en jaksa enää välittää. En pidä minkäänlaista meteliä faniudestani, mun mielestä se on täysin mun henkilökohtainen asia ketä ihailen. Tottahan se on, että voisivat muut ihmiset joskus pitää yliälykkäät kommenttinsa itsellään, mutta toisaalta täytyy munkin tunnustaa, että joskus on kyllä tullut hiukan ilkeästi sanottua, kun joku on huokaillut jonkun ah-niin-ihanan-jenkkipoikabändin perään, mistä itse en pidä. Eli ei Apis ainoa bändi ole, josta huomautellaan.

Äh, nyt tämä sanomani kuulosti jotenkin tyhmältä. Ollaan me kuitenkin ylpeitä siitä, mistä me pidetään. Antaa muiden pitää myöskin omat mielipiteensä, ne on ihan yhtä arvokkaita kuin meidänkin.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Niin. Vilkkutäti kirjoitti taas kuin Katjan suusta.
Mulla on tosi pahan tapa kommentoida muiden ihmisten musiikkimieltymyksiä ja suuttua//pahastua heti jos joku heittää Apulannasta jottain huonoa läppää :-[ Ei ehkä enää niin paljon ku joskus ennen. Ihmiset yleensä vain kummastuu tosissaan jos juttelussa käy ilmi, että Apulantaa kuuntelen. Se ei kai sovi minun ulkonäköön. En minä silti mikään jakkupukutyttö ole, mutta en kyllä mikään *tyypillinen apulantafanaatikko*. Siis nythän minä haukun omiani. Äh. Mutta yleinen käsitys ALfaneista on, että ne kaikki on korkeintaan 15. Mustat//shokkivärjätyt lyhyet ja kärsineet hiukset, paaaljon lävistyksiä ja vielä enemmän mustaa rajauskynää silmissä. Tuohon muottiin en mahu. Älkääs nyt ottako mitenkään vittuiluna tuota. Oikeasti, tarkotus ei ole aukoa. Tuota on vain vaikea selittää mitenkään muuten. :-/

Mutta CMX on ihan hyvä :) :-*
Time goes on, I wont.

Vilkku

Oudoin mahdollinen kommentti musiikkimaustani oli varmasti "Näytät niin kiltiltä ettei uskois" kun kerroin kuuntelevani apulantaa. Erikoista musiikkia kun ei kerran kiltit tytöt saa kuunnella. Tiedänhän minäkin sen etten näytä ihan tavalliselta fanilta. Ei mulla ole lyhyitä mustia hiuksia eikä tummia vaatteita. Päin vastoin mulla on pitkät vaaleat hiukset ja valkoinen on mun lempiväri.
Outoa silti.

kreisi_greippi

mä tajuan ton jutun pointin...vaikka ite kuulunkin ehkä enemmän tohon "tavalliseen apis-tyylin" edustajiin...ei ny mustat hiukset mut nuori oon ja mustasta tykkään...mut ei kai ulkonäkö nyt musamakua ratkaise!?
my sweet, sweet rock`n roll

vik

toi on kyllä totta, että fanien oletetaan olevan just tollasia kun yllä kuvailitte.
mä taidan itse siihen muottiin mahtua, jotenkin. tosin tällanen peikko olen aina ollut, AL tuli myöhemmin kuvioihin mukaan. eikä mulla oo mustia ja lyhyitä hiuksia.  :)

ja kommenttini CMX:stä ei ollut tarkoitettu... äää... miksikään, nyt on sana hukassa. siis onhan se ihan ok, ei mun makuani ja siis ööö.... jospa yritän myöhemmin selittää tätä.

kyllähän mäkin muiden musamakua kritisoin kovastikin, mutta yleensä asiallisesti, syitä esittämällä. enkä mielestäni kunnon faneja hauku, enemmän ärsyttää ne "Linkin Park on IHANA ja Chester on söpö!!!" tai vielä pahemmin "Apis on just ihana Plastik on just hyvä ja Viivakoodit!!!"

mä olenkin ahdistunut teini ja ärsyynnyn helposti.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

:D hjyvä. Minulla on vaaleat luonnonkiharat ja lempiväri vaaleanpunainen. Apulanta on paholaisen mussiikkia. LIVE=toisinpäin EVIL. Huisia.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mäkin haluaisin kiharat. Aina olen näitä jotenkin kähertämässä. Mutta toisaalta ne kavereista, joilla on, haluais suorat hiukset. Ihminen haluaa aina sen mitä ei saa.

( Hihittelen huomatessani miten ohi alkuperäisen aiheen taas puhun )

No niin, sanoakseni jotain asiaan liittyvää ( ööh ) haluan todeta siihen CMX-juttuun, että onhan se hyvä bändi. Wicked oli kuitenkin siinä ihan oikeassa, että onhan se sillä tavalla arvostetumpi bändi, että sen kuuntelijoita ei ehkä niin herkästi tuomita kuin meitä Apulannan ystäviä, vaikka ei kyseisen yhtyeen musiikista erityisesti pitäisikään.

vik

kiitos Vilkku, ymmärsit pointtini.

(jota en itse osannut selittää edes)  :)

kreisi_greippi

CMX on hyvä, kyllä sitä kuuntelee...tosin mä kuuntelen melkein mitä vaan suomirokkia muttamutta...

kreisi_greippi

palataan taas aiheeseen "millanen on ns. normaali apisihimen?"  se on nimittäin jännä, et mä esim, saan kuulla sit siitä, kun saatan itkee pillittää jonkun biisin takia (muidenkin kuin apiksen) koska apulanta ei muka oo "herkkää" musaa... mut mä en voi sille mitään, jos jonkun biisin sanat tai musiikki on niin ihana, että saa kyyneleet silmiin...ei tänään on yks loistava esimerkki....ja sir elwoodin hiljaisten värien johnny ö. siinä on loistava pianovälisoitto tai jokin...ja ootteko muuten kuullu volvo mainoksen taustamusiikin?! se on ihanaihana kitarasoolo! mä saan siitä kylmiä väreitä... :o ookkei, nyt mä lopetan, muuten tulee vaan hirvee lista upeita biisejä... ;) mut Tuhka ja veri on vielä pakko sanoo

kreisi_greippi

hiuksista puheenollen, onko kellään mitään vinkkejä ohuenohuisiin, helposti rasvoittuviin hiuksiin? mä oon kurkkua myöten täynnä hiuksiani... >:(

KatjaRock

Time goes on, I wont.

HeikkiH

No asia on kyllä huomattu  :o, mutta mä en anna sen masentaa. Itse asiassa moni mun kaveri on joutunu pitkän väittelyn jälkeen myöntään olevansa väärässä ;D. Eikä mulle tuu enää oikeestaa kukaan sanoo että voit lähteen menee se apulantas kanssa menee... Ne tietää mitä mä kuuntelen ja päin vastoin. On otettava huomioon, että meitä ihmisiä on moneen junaan ja osa jää vielläpä asemmalle seisoon.  ;DJa mä kuuntelen apulantaa ykkösluokassa!!! ;D
Se siitä sitten...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.