Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

salzaliini

Joo, mä sain tänää tietää et se keikka siellä kemissä alkaa kello 22,tai joskus niihin aikoihin ku SiPe;D ystävällisesti tekstas sen mun kverille! ;)  
mutta me lähtää joskus seittemältä sinne kemii ja kaheksan aikaa ollaa siellä ja sitte chillaillaa siellä kaks tuntia ja sillee. Vähä siistiä! ;)
Sinne ei muka sais viiä kameroita,mutta minähän vien. Mua ei estä kukaan! ;D

Silti_Onnellinen

mäkin varmaan kuolisin, jos en pääsis Lohjalle viikon päästä.
Ku sitä on jo Ankkarockist asti odotettu  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

vielä pari hassua tuntia...ja minä istun autossa...ja siitä pari hassua tuntia ja apulanta astuu lavalle! Ja mpari hassua viikkoa näen unta apulannasta! GreaT.. ;D

Snake

Juu ja vielä kuus hassua päivää ku mä pääsen keikalle....Jesh!!! En malta oottaa.... :)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

voi luoja,kun se oli ihana keikka!!! ;D
mä oon aivan extaasissa... Woelaa...! ;)
Apulanta On Paras!!!!!!!!!!!!!!!!!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

salzaliini,tapahtuko mitään erikoista keikalla? :) varmaan oli kyl hyvä keikka!mun teklee sairaasti mieli keikalle mut en tosta 18.12 hesan keikasta oikeen tiiä ku se on vissiin keskiviikkona! ???
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

No,toni selitti epävireessä olevasta kitarasta,
lauleskeli hengellisiä joululauluja,
ja parta-sami the vitsimies kerto vitsin ihan vaan sen kunniaks etteti ollu ennen käyny kemissä. ;D
Joo,sitte keikan jälkeen tuukka tuli ekana heittää läppää ja jakelee nimmareita ja sitte se käski meijän huutaa yhteen ääneen sipee,tonii ja partasamii messiin! :)
Mulle tuli tosi hyvä fiilis siitä,et tuukka jakeli niitä nimmareita ku kesällä oulussa se ei antanu kellekkää nimaaria ennen eikä jälkeen keikan,se lähti vaan juosten pois keikan jälkeen. :(
Ja nyt ku se oli niin hyvällä tuulella ni mulle tuli tosi hyvä mieli ja mulla on edelleen hyvä mieli ku ajattelen miten hyvällä tuulella tuukka oli!! ;)
juu,mahtava keikka oli mun mielestä!!!
ei jaksa oottaa et pääsee seuraavan kerran keikalle! :)

Snake

Mitenköhä aina noi Tonin kitarat sattuu olee epävirees...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

no jaa en tiiä...?! mut nyt sillä ainaski oli epävireessä se. se siinä 'viritteli' sitä ja totes jotenki näin: "kerran oli kitara niin epävireessä,että partasamin soittokin kuulosti kauniilta" (en oo ihan varma sanoko kauniilta mut jotai sinne päi :))
vielä kerran:
MAHTAVA KEIKKA! ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

voiku pääsisin keikalle ÄKKIÄ!!mul on ihan hirveet vierotusoireet... :-/ nojoo,ne kitarat on AINA epävireessä...ainaki tonin mielestä  :) mä VIHAAN kitaran virittämistä!!jouduin taas eilen siihen hommaan kun joku ääliö oli käyny vääntelee mun skitasta vähän niitä nappuloita ja se oli NIIN epävirees et huhhuh.enkä saanu sitä takas kunnolliseks prkl.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

Silti_Onnellinen

Millaset mahikset Lohjalla on päästä niitten kans juttusille? Mitään mahiksia nimmareihin?.......... IIIIIKKKKKK.
enää kaks päivää...............
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

susku

>:( mäki oon tällaseen tottunu jo... mut omapahan on mielipiteeni. Ja mun mielestä Apis on mahtavin bändi maan päällä!!!!  :)

punainen

Mäkin oon kuullu että "Hanna en olis kyllä ikinä uskonu et sä tykkäät Apulannasta, mä luulin et sä kuuntelet jotain klassista kotona ja luet jotain tietokirjoja!"

Olen siis kiltin tytön maineessa, tällanen hiljanen ja koulussa suht menestyvä kun olen. Kyllä vähän pelästy et tätäkö tosiaan muut musta ajattelee! Ei mun ulkonäöstä ilmeisesti siis voi päätellä mikä on neidin musamaku. Oon muuten miettiny et ihme kun tyypit ei yhdistä mua ja Apulantaa. Onhan Apulannan musiikki äärimmäisen herkkää ja tunteikasta! Niin kuin minäkin olen kovin herkkä ja tunteellinen, vaikka loukattuna ja vihaisena äärimmäisen vaarallinen!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

rautalintu

Minä en ainakaan koskaan tunnusta kuuntelevani Apulantaa. En kyllä ymmärrä miten joku voi kutsua Apulantaa teinimusiikiksi. Apulantahan on 90-luvun paras ja menestynein bändi. Kuten Dingo oli aikoinaan. Oliko Dingokin sitten teinimusiikkia? Ehkä. Kuuntelevatko muka pelkästään nuoret Apulantaa? Eivät. Kaikkihan pitävät Apulannasta. (Valitettavasti minunkin äitini, eikä hän varmasti ole ainoa.)

Ennemmin joku Linkin Park tai kotimaisista Rasmus ovat teinimusiikkia. Miksei esim. Kwania sanota teinimusiikiksi, vaikka sitä kuuntelee paljon nuoremmat tyypit kuin Apulantaa, enkä tiedä montaakaan vanhempaa ihmistä, joka siitä pitäisi, mutta onhan se hieman eri genreä kuitenkinniin.

Itse pidän teinimusiikkina sellaista, jota soittavat "kauniit" tai "komeat" tyypit, joihin tytöt ihastuu tjtn. Mutta Apulannan äijäthän ovat rumia! Tai eivät ainakaan missään nimessä komeita! Teini on kyllä äärimmäisen alentava sana.

Anteeksi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.