PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

jouhu

No, mutta ettekö te sitten ole siellä varsinaisessa esityksessä sitten?!  ::)

rautalintu

Ei onneksi, paitsi siinä PikkuG:n biisissä, kun se nauhotettiin tuolla harjoituksissa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

onneks mä en näkyny telkassa  :D se ois ollu jo noloo näkyä pikku gayn "keikalla"  :D

sitä samaa mäkin vähän mietin että ilmotetaaks tosta plan jutusta missään ja miten sinne ees pääsee yleisöks?...
älä tunnusta jos sattuu

hensi_apis_fani

siis kivaaa.....en mäkään ollu kuullu tost missään!!!siis oliks te siin piikku g:n kuorona vai sile yleisös?????
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

emmi

no ei todellakaan oltu minään pikku gayn kuorona!
sitäpaitsi se kuoro tuli playpäkkinä! :D
älä tunnusta jos sattuu

salza*

Lerppa

Tonin pojot mun silmissä laski kyllä aika rajusti tällä kertaa, mulle tuli sen tyylistä mieleen ihan joku poikapopparibändi... ei siinä ollut enää mitään Tonia tai Apulantaa kun se sillai... eikä edes kitaraa... nojoo... toivottavasti se oli vain tämä kerta...

Musta oli mielenkiintosta nähdä miten tollasta ohjelmaa tehään, vaikka se olikin aika törkeetä kusetusta niiden puhelinsoittolukujensa ja pleipäkkiensä kanssa...

Ängh... mun katu-uskottavuus kärsi aika roimasti kun piti esiintyä pikku gayn fanina ;D (mikä katu-uskottavuus...? ;D ;D ;D)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Niin salza, siellähän tuli kaikki playpäkkinä... :)

punainen

Mut eiks ainaki Toni laulanu ihan oikeesti ???Näytti kyllä mun mielestä ihan hyvältä telsusta. Toni liikehti kyllä aika sexysti kun ei ollutkaan kitaraa käsissä

Lerppa

Kyllä se ja pikku g taisi itse laulaa, ainakin sille kuullosti ja näytti. Ja Toni tais tunkea muutaman -ja- sanan sinne väliin että ainakin sen mikki oli päällä :)

hensi_apis_fani

emmi:no anteeks...en mä voinu tiÄtää...
mut joo okei...nii oli se tonin pukeutuminen kyl vähä erillaist ku ennen...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Snake

Kyl mun mielest se vanha Toni oli sexympi.Nykyää siit on tullu semmonen taidemuotikukko. Oli kyl tosi jees, ku Jönssi kääns sen kitaran väärte päin ja oli soittavinaan.Joten musiikki tais ainaki tulla playpäkkinä :-/
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Ronjaronjanen

Ei kyllä mustakaan tonilla mitään omaa tyyliä sillä tavalla enää oikein ole. Ennen sillä oli aina niin hienoja vaatteita..

Mä itse missasin koko plan-homman kun olin jossain sen illan kun se tuli. Että kertokaapas minulle oliko siinä jotain muuta kiintoisaa siinä apulannan "keikassa".

Noissa telkkariin tulevissa konserteissa on kyllä raivostuttavaa olla kun suuri osa jengistä tulee sinne vaan päästäkseen telskuun. Sit ne vaan seisoskelee siellä paitsi heti kun kamera tulee.

emmi

kyllä mullakin laski pisteet. ei siitä tullu enää mieleen mikään apulanta ku tonillakaan ei ollu kitaraa. Toivottavasti jäi viimeseks kerraks ku sil ei oo sitä skittaa!!
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Noh, tollasissa tilaisuuksissa jo ihan teknisistä syistä on vähän pakko vetää playbackinä, joten ei siinä ny uskottavuus laskenu. Mä kyllä oon aina tykänny Tontsan tyylist, nykyisestäkin. Toni on aina tyylikäs (niin muutki apulannat), mutta oon samaa mieltä et siit on tullu aika trendipelle. Kaikki on nykyään niin viimesintä muotia sen päällä.Eikai sitä koko elämäänsä jaksa valtavirtaa vastaan taistella, mut toivottavasti apiksesta ei koskaan tulis liian aikuista

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.