PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

emmi*

Mäkin kieltämättä petyin hiukan kun ne tuli lavalle, ensinnäkin Toniin petyin kun sillä ei sitä kitaraa ollu :(
niin ja Toni muuten laulo ihan ite siellä eli se laulu ei ainakaan tullu playpäkkinä :)

rautalintu

Ai Olavi Uusivirta? Olavilla on vain hienompia vaatteita kuin Tonilla ;D
Miksiköhän sitten Toni lauloi livenä, kun muut bändit vetivät playbäkkinä?
(paitsi Pikku G)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Ehkä Tonilla on tällanen periaate että ei koskaan pleipäkkiä :) ja nyt kun ei ollut mahista soittaa livenä niin laulu sitten ainakin...?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hensi_apis_fani

kyllähän mäki petyin sitä skitta hommaa mut musta ei se sillen haittaa vaiks hän o vaihtanu tyyliään....kyllähän mäki oon vaihtanu tyylini...ja nii...mutta jokasella omat mielipiteet ;)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Niin. En mä tiedä mistä se Olavi Uusivirta tuli.  :o
En mä tiedä...
Mun ajatuksen juoksu on mennyt, niin oudoksi, etten enää itsekkään pysy perässä.

hensi_apis_fani

hihiii...no mä en oo koskaan tajunnukkaa.. ;)

hensi_apis_fani

*tuuli

onko toni vaihtanut tyyliä siitä maasto jutustakin???  ehkä toni haluaa kulkea nuorison trendien mukana ja olla henkisesti nuorempi.  ;D

emmi*

Ehkä Toni ei ookkaan kokonaan vaihtanu tyyliään nimittäin tossa zulussa sillä oli aika samanlaiset vaatteet ku ennenkin ja ne vanhat perus tennarit :)
Mullakin on sellaset :) (liittyy taas asiaan:))

jouhu

Niin, välillä Toni on himo massa pukeutuja, mutta välillä pukeutuu möyristi... Möyryllä tarkoitan, ettei hillu massa vetimissä.
Zulussa todellakin oli siistit vatteet! Niin kuin olis ollu ja olikin ihan vanha kunnon oikee Toni.
Ne tennarit on kyllä jo legendaariset! ;D Mä tykkään semmosista... Ne on, niin Tonimaiset...

*tuuli

Älkää puhuko enää! Mä rupeen itkemään! Miks vitussa mä aina unohdan kaikki tollaset tyyliin Zulu yms... tuliskohan se uusintana???  :-[ :-[ :-[ :-[

Onneks sentään nään Tonin Joulukuussa livenä.... :-*

salza*

jees.. zulu tuli jo uusintana.. sori..

*tuuli

perkele.... nyt vituttaa ja kunnolla!

emmi*

vähän muakin syletti sunnutai iltana ku en muistanu sillon kattoo sitä zulua mutta sitten tiistaina sattumalta satuin sen uusinnan aikaan telkan ääreen niin näin sen :)

mäkin tykkään niistä tennareista, ne on niin ihqut(pieni teinix:))

jouhu

Okei, okei tuuli ei puhuta.... ;D
Kyllä muakin ärsyttäis ihan älyttömästi, jos oon unohtanu kattoo jonkun ohjelman jossa toni, sipe tai tuukka olis ja kaikki sitten puhuis siitä..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.