PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

*tuuli

oi jouhu olet ihana!  ;D

juu mut nyt mua vielä jäi kaivelemaan toi tennari asia... en aivan ole kärryillä... onko kyse tonin puna-valkoisista kengistä (katsokaas kun ->*vanha ei tiedä ovatko ne tennarit vai mitkä*)  joita toni aika usein käyttää. ne ainakin on niin ihq:t! oon pitkään toivonu samanlaisia, mielellään kuitenkin varrella niinku tiktakin empulla.  ;D

jouhu

Joo, tottakai mä olen ihana  :D No, ehken ihan kuitenkaan...

Joo, puhe oli nimenomaan noista puavalkosista tennareista. Mä ainakin tarkotin niitä kenkiä, kun sanoin niistä...jotain.

*tuuli

ne on ihanat! semmoset "pellekengät"  ;D

Lerppa

Hmm.. mullakin oli joskus sellaset... missähän ne on nyt..
Sellasilla on aika jänskä kävellä kun niissä on nii ohut pohja että tuntee hiekan jyvät sun muut :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mäkin tarkotin niitä punavalkosia kenkiä :)
niinku jo jossain sanoin niin itekkin omistan sellaset siniset ja ne on tosi kivat jalassa ku ne on niin kevyet :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

tuntuu vaan et mihin tahansa menee niin ne maksaa ihan vitusti....

rautalintu

Nii, jos ihan Converset haluaa. Feikkejä saa halvalla. Kultainen 80-luku tulee mieleen :D Sillonhan lähes joka muksulla (myös muilla tietty) oli tälläset ko. kengät.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hensi_apis_fani

júu ne on vaiks kui söpöt...munki piti ostaa sellaset mut sitten ostin toiset kengät...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

KristalliEnkeli

mun isosysteri oli teini silloin 80-luvul ku kyseenlaiset kengät oli muodis ja sil o kellaris muutamat. Ne ei kyl oo muistaakseni aivan samanväriset (punertavat kuiteski). Yhet on mustat ja niis on semmoset makoilevat Ressu- koirat sivuil...juup  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

hensi_apis_fani

juu nii munki systeri oli sillon nuori ja seki käytti sellasii mut se on heittänyt kaikki pois...:(
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

virtahepo

Hmm..Minä en pyri samastumaan julkisuuden henkilöihin pukeutumalla.

jouhu

Mutta muuten.. Semmosethan on kuitenkni aika siistit ja kuulemma hyvät jalalle. Munkin varmaan pitäis hankkii sellaset kengät...Mulla on vaan sellasii jalkojen murhaaja kenkii. *murr*

Wirtabiuha

No eihän tuo välttämättä hirveetä matkimista ole, tai no voihan sen niinkin kelailla... Mä käytän lähinnä maihareita, mut en sen takia että joillain hienoilla ihmisillä on semmoset (*yskäisee* Uloke!)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mikäs sillä wirtabiuhalla on? Onko tullu yskä? No, voi voi...

Lerppa

Mä yritän samaistua ainoastaan itseeni pukeutumisellani, enpä ole koskaan törmännyt ihmiseen jonka pukeutumistyyli olis edes samaan suuntaan kun mulla ;D ;D ;D ...se sitten on eri juttu, että onko se hyvä asia ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.