PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

*tuuli

eiköhän hommata kaikki semmoset punaiset ( ? ) toni kengät! sitten voidaanki pistää tohon etusivulle juttu et "apulannan foorumissa kaikilla tennarit" yms... ;)

KristalliEnkeli

*tuuli --> aivan mahtava idea! eiköhän pistetä heti täytäntöön  ;D...vois kadulla kulkiessa aina kattoo et "ahaa, tol on samanlaiset tennarit, eli seki on apulanta.netin jäsen, menenpähän juttelemaan"
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

;D mulla näitä 'järkeviä' ideoita riittää.  ;)

rautalintu

KristalliEnkeli

Niin kahet villasukat on aika pakolliset jos käyttää myös kesällä villasukkia (kuten mie) ku jos talvellakin käyttää yksiä, ei ne tunnu lämpimiltä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

rautalintu --> *heh* mullakin oli yhes vaihees villasukat kesälläkin, koska mun kengät on liian isot. oli kiva mennä käymään kavereil ku ne katto aina vähän pitkään ku meikä tepastelee vihree-mustaraidalliset villasukat jalassa keskellä kesää...mut kyl ne aika nopeasti tottu ajatukseen
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

:D

Minuakin aluksi pidettin omituisena, mutta kyllä sitten muut tottuivat ympärivuotiseen villasukkienkäyttööni. Ovathan ne kesällä kieltämättä kuumat, mutta minäkin käytin aluksi liian suurten kenkien takia ja sitten ne vain jäivät..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Eikö se oo...inhottavaa pitää villasukkia kesällä? Sellaset hikoilevat jalat.
Joo, toi on loisto idea toi, että hankitaa kaikki sellaset toni kengät. Mun pitäis muutenki hankkii kesäks uudet kengät, kun noi mun skeittikengät hankas mun kantapäät meni kokonaan verille viime kesänä, kun olin festareilla ja mulla ei ollu sukkia eikä mitään muuta jalassa kuin ne kengät. Vähänkö se oli TUSKAA!!! Koko päivä kävellä ympäriinsä jalat ihan veressä. Vieläkin on arvet kantapäissä. Äidin piti vielä muumioida mun jalat.  ;D

Wirtabiuha

Juu, hiano idea! Tuota tuota... Ootteko kattonu soundin tätä uusinta apulanta haastattelua? siinä on kuva missä on tonilla ne punaset kengät ja ritarikamat... kyllä mielenkiintosen näköstä  ;) alhaaltapäin otettu kuva jossa sen pää on pienenpi kun kengänkärki... toimiva kuvakulma  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hensi_apis_fani

juu oli mahti idea :D ookei...juu mullaki oli mun superstarsit kasäl festareil ja mul oli sukatki mut mul oli silti jalat nii prkleenmipeeet hyvä ku pääsin eteenpä...sisko ja serkku baanas edel ja mä laahustin peräst vedet silmis ja kirosin yksikseni... ;)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Wirtabiuha

Voi...
  No minäkin visaana valitsi asuuni sandaalit... Voitte arvata että oli muutama varvas hieman musta ja kipeä!  :D :D ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Mulla oli ne mun Toni-kengät muistaakseni festareilla kun ne tosiaankin on niin hyvin ilmastoitu..eikä tullut rakkoja minnekään. Go Toni-kengät..
Mulla ei vaan mahdu sinne villasukat joten täytynee hiipparoida noissa maihareissa koko talvi.

punainen

Minäkin vannoutunut villasukkien käyttäjä! Viime Heinäkuussaki 30asteen helteellä mulla oli sukkikset, tavalliset sukat ja villasukat jalassani ja kun vastaan tuli jotain tyttöjä pikkusandaaleissaan ja minitopeissaan ja kattoivat pitkään jakuhuissaan jalkojani...Mulla vaan tuntuu et nokka alkaa vuotaan vaik olisi kuinka hellettä jos ei oo sukkia jalassa.
By the Way, tiedättekö muuten hyviä kenkiä tai kenkäkauppoja, kun toi talvikenkien osto on taas edessä ja kenkien osto on oikeeta painajaista kun ei ole koskaan löytynyt sitä mitä oikeesti haluisi..

Wirtabiuha

Osta maiharit! Ne on ihan kivat! vähän liukkaat, mut ainakin lämpimät...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

toni kengät juu!  ;D

mun pitäis varmaan kohta ostaa ensi kesäks uudet kengät kun mun skeitit on aika isot ja haisee ihan saatanan pahalle!

Wirtabiuha

Munkin pitää ostaa ens kesäks kengät mut se ei kyllä ole ihan ajankohtasta...
Kristallienkelo-> kaivappas isosiskon kengät kaapista ja kerro minkä kokoset ne on...?! ;D :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.