PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

jouhu

Sehän on ihan älyttömä hyvä juttu, kun on erilainen. On ainakin yks vähemmän kaikista muista himo massa ihmisistä... ::) Mä tykkään erikoisesti pukeutuvisitta ihmisistä.!  ;D Älä vaihda tyyöiä lerppa!

*tuuli

En mäkään niitä kenkiä tonin takia halua... tai no... ;) no ei! en halua, ne on ihan sikasiistit. Etenki sellaset joissa on hiukan vartta. Pitäis kattoo jos löytäs jotku feikit vaikka kirppikseltä.  ;)

Wirtabiuha

No ethän sä mitenkään kauheen erikoisesti pukeudu, Lerppa! Tai sitten mä olen tässä viimesten 10vuoden aikana tottunut sun vaatteisiin...
  Mutta tosiaan erilaisen näköiset/erilaiset ihmiset on aina hyvästä  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hensi_apis_fani

no en mäkään niitä sen takii osta ku tonilla on sellaset vaa siks ku ne on musta hiAnot!!juu mustaki täytyy olla se mikä ite on...ei silleen et yrittää olla erilainen vaa jos on ni sit on ja se on musta hieno juttu...mäki pukeudun vähä erilain ku muut ja ei se muA haittaa...parempi juttu se vaan on...ja oon muutenki vähän erilainen ku muut  ;D
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lerppa

LainaaNo ethän sä mitenkään kauheen erikoisesti pukeudu, Lerppa! Tai sitten mä olen tässä viimesten 10vuoden aikana tottunut sun vaatteisiin...
 Mutta tosiaan erilaisen näköiset/erilaiset ihmiset on aina hyvästä  ;D

Väitätkö että oot joskus nähnyt ihmisen joka pukeutuu saman tyylisesti? vautsi! ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

No lähes tulkoon joo... mut siis en tai siis oon! Siis en nyt ihan mut melkein  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Noita tennareitahan on tällä hetkellä melkein joka kaupassa kun ne on olevinaan tai oli olevinaan taas jotain muotia.
Itelläkin on sellaset mutta ne on jo niin paskana ettei niitä oikein voi enää käyttää  :P Mutta onneksi mä sain uudet hienot maiharit  :)
Miten musta tuntuu että nykyään on paljon enemmän "erilaisia" ihmisiä. Tai ainakin täällä niitä näkyy aika paljon..onko kukaan muu samaa mieltä? Voi tietysti olla että tänne tuppukylään on muuttanut vaan uusia ihmisiä.

jouhu

No, täälläpäin en oo mä nähny silleen erilaisesti pukeutuneita kauheesti, mutta kyllä sellasiikin löytyy jos kattelee ympärilleen. Mutta täällä on enimmäkseen blondiks/prunetiks värjätyt hiukset, mahdollisimman matalat housut, (useimmilla mik mäkin vaateita..) ja mahdollisimman lyhyt paita ovat muotia. En tiedä miten muualla maailmaa on muotii, mutta tällästä täällä. Ja mua harmittaa, kun toi prunetti on näköjään muotii ja mulla on luonnostaan tummat hiukset ja mä haluun, että mun hiukset on erilaisen väriset kuin muilla, mutta en haluu kuitenkaan väräjätä. Toivottavasti toi prunetti kausi menee pian ohi, että saan taas ylpeillä luonnollisilla tummillla hiuksillani!  ::) :P
Mäkin vosin hankkia sellaset varrelliset tennarit...

hensi_apis_fani

ne ois tooosi kivat...mutta näi talvel mul ainaski jäätys jalat ku ne on nii ohuet...

Ronjaronjanen

Niin. Eipä niitä kyllä talvella voi käyttää. Ellei sitten halua kahta tunnotonta jääpalaa vartalonjatkeeksi.

Lerppa

Kesällähän ne on just parhaat kun ovat nii viileet, skeittipopot/vastaavat on aina niin kuumat :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Maiharitkin on vähän huonot talvella, tai sit mä en osaa kävellä niillä! niihin tulee semmoset jääpalat kantapäihin ja sit meinaa liukastua niinku viime keskiviikkona... se sattu!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hensi_apis_fani

wirtabiuha:se varmasti sattuu...

juu jos mä sellaset ostan ni sit ostan kesäl tai kevääl...

rautalintu

Minä käytin kyllä viime talvena ko. tennareita. Villasukat vaan jalkaan ja menoks!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Rautalintu --> mul oli sama juttu noiden villasukkien suhteen, ja sitten ku ilmat oli tooosi kylmät ni mä pistit kahet villasukat  ;D...mul o yhet ns. skedekengät joita käytän aikas paljon nykyään, mut ne on helvetin liukkaat "talvijäätiköllä", muutamia kertoja oon nimittäin perseelleni niiden takia lentäny  :(
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.