paras kappale..?? x)

Aloittaja ToniFani, helmikuu 28, 2003, 11:06:47

« edellinen - seuraava »

Sami (ei kykene)

Ei voi sanoa parasta kappaletta, on niin paljon hyviä kappaleita. Huonot on helpompi sanoa, kuin hyvät. :)

amniinba

Noidanmetsästäjä ja tietysti siinä sivussa kaikki muutkin kappaleet.......

Katri

Apulannan parhain kappale on tietenkin ILONA!!!!
   Se on niiiiin SAIRAAN ihana,voi huh huh!!!!!
   On paljon hyviä kappaleita mutta ILONA on the best! :D

-taru

jos pitää joku sanoo niin sanon et kymmenen ylöspäin.. :).. se tuo hienoja muistoja mieleen :)..

Faarao_82

..SILTI ONNELLINEN..
kuulin sen biisin ekana Apulannalta ja siihen liittyy niin mukavia muistoja,että sen ohi ei mee mikään muu..
Muita mun suosikki biisei on mm..

Paska meininki,Hiekka,jumala,Mitä vaan,Lupaus,Odotus,Mitä kuuluu,Päivästä toiseen,0010(in english),Spank Me,Piiskaa,
0004,Terä,America,jne....

Minttu

Oih,niit on paljon mut mä tykkään niist aika vanhoist biiseist ko ilona ja maanantai ne on hyvii!!!!! :)

matriisi

No mun mielesta paras biisi on ehdottomasti:

Kolme vuotta (mennaan naimisiin)                  

jp

Ehottomasti parhaat on Kiertolainen ja Kelpaanhan, rakkaani. Muita ei tartte etes kuunnella...

2 + 2 = 5

Bansku

Min tykkään niistä vanhemmista. Mutta Hiekka-levyltä ehdottomaksi suosikiksi nousi hippo.  :)

Riitu

kaikki on tosi hyviä,mutta pidän tosi paljon ilonasta ja saastasta :D apua! tää on oikeesti tosi vaikeeta..tykkään kaikista niin paljon.. :D
turvallista matkaa helvettiin..

piupau_muovia

miespuoliset...mistä johtuu että pidätte AINA (siis minun tuntemat ja varsinkin ei niin kovin fani-ihmiset)käännä se pois:ta?!kumma juttu....onko yhtään joka tykkäis jostain toisesta?! ???

kilpikonna

mä en osaa sanoa, hiekalt on hippo mut muuten ei voi sanoo,liian paljon loistavia kuten poistuisitko mun elämästäni  ja ...silti onnellinen on aivan loistavia! lähtee aina ja piristää. ei voi muuta sanoo ku et apulannan kaikki piisit lähtee, aina!!
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Aapsu

005, 0010, Valas, Ei tänään... Onhan niitä...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Aapsu

Niin ja piupau_muovia... Minun ehdottomiin suosikkeihini ei kuulu Käännä se pois, vaikka olenkin miespuolinen. Ehkä se johtuu sitä, että en ole "ei niin kovin fani-ihminen"... Vaikka on se siis ihan ok... Ja nyt Viper Spankilla Drown on paljon parempi kuin alkuperäinen.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.