PLAN - konsertin harjoitkset :)

Aloittaja Lerppa, lokakuu 20, 2003, 08:58:21

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Wirtabiuha --> minäpä kipaisen tässä vaikka huomenna katsomaan, mut luultavasti ne on kokoa 36-37, ku meil on systerin kaa molemmin aika pienet jalat, mutta minä kerron huomenna  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Eipä ehkä ihan vielä joo ajankohtasta toi kesäkenkien osto..
Mutta niistä hyvistä kenkäkaupoista sen verran että Järvenpään Beamhillissä oli hienoja Toni kenkiä joku aika sitten. Omat maiharini olen ostanut hesasta pikkusesta kenkäputiikista. Hesassa on siis hyviä ne semmoset pienemmät (ja tosin yleensä myös kalliimmat) kenkäkaupat siellä sivummalla olevilla kaduilla. Isoista kenkäkauppaketjuista tyyliin Andiamot ja muut en ole ikinä löytänyt mitään mielenkiintosta. Ne on niitä muka tosi trendikkäitä kenkiä myyviä liikkeitä joista mä en ainakaan tykkäile.

Wirtabiuha

Mäkään en ole andiamosta tai mistään muualtakaan isosta kaupasta ikinä mitään löytänyt... kyl yksityiset on aina parhaita mm.Töölöstä löytyy pari kivaa.....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hensi_apis_fani

ois tosiaan kiva päästä turkuu/hesaan kenkä ostoksil...oon kenkä friikki ;D ku tääl salos ei oo kauheest noit kenkä kauppoi... :( muutama..
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Mä ostan kenkäni (oikeestaan äiti maksaa..) jostain kenkä liikkeestä. Marketeista ei oikein löydy mun näkösii kenkii.

Tosta festari jutusta pikkasen vielä... Kun mun jalat olivat kuolleet ja ihan helveti kipeet ja mä raahauduin, niin kuin yksi pikkiriikkinen liike sattu ihan käsittämättömän hirveesti. Sitten mun kaveri kanto mua reppuselässä, että päästäis vähän nopeempaa nukkumaan seuraavaa festari päivää varten...  Ja muutamat vastaan tulijat varmaan ajatteli, että mitäköhän juoppoja noikin on. Kun me "vähän" hirnuttiin matkalla. Ja kello oli jotain yli yksitoista yöllä. Ei me kuitenkaan oltu juotu limpparii vahvempaa. Me ollaan luonnostaan vähän villimpää porukkaa.  ;)

hensi_apis_fani

minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.