Peace of my mind is cast in iron...

Aloittaja Wirtabiuha, syyskuu 04, 2003, 11:36:39

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Nelosella ku on näitä luovia jatkuu-tekstejä ja kun siellä hypitään stadikan hyppy tornista ni kuvittelinko mä vaan vai onks se yks loikkia parta sami? (kask hemmoo hyppää vierekkäin ylimmältä tasolta...) Ja joku noin muutenki vihjaili et ne on temosen ohjaamia pätkiä, pitääkö paikkansa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mitä?! Mä en oo kuullu enkä nähny mitään tollasta. Mäkin haluun nähä! Mihin aikaan niitä juttuja tulee???! *tahtoo nähdä, tahtoo nähdä!*

rautalintu

Mun mielestä ne ovat Tuukan käsialaa. Mä katoin kans et näyttää ihan Samilta sa vasemman puoleinen...

Jouhu, katso nelosta niin näet.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

no enpä oo ennen ajatellu.. :) en mä nii paljoo niitä mainoksia kattele..mutta tästä lähin vissii kattelenki. ;)

vik

Ovat kyllä Temosen tekemiä. En ole vielä Samia ehtinyt bongata, pitää kadella.  8)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

hensi_apis_fani

juu nyt pitää munki ruveta kattoo mainoksii vähä tärkemmi...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Vilkku

Eipä tosiaan oo tullu ikinä kiinnitettyä huomiota, mutta nyt ku eilen kattelin ni kovasti näytti Samilta se vasemmanpuoleinen. Eiköhän se se ole juu.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Hei...! Enhän mäkään muuten noita mainoksia tuijottele mutta ku oon olle tässä kohta viikon pipinä ni ei oo ollu parempaakaan tekemistä  ;D ;) :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza*

piti vissii pitää nelosta auki 24h/vrk jos se mainos vaikka pistäs silmään.. ;)

punainen

Joo innostuin kattoon nelosta nimenomaan noitten Jatkuu-pätkien takii! Ja kun sain tietää et ne on itse Temosen tekemiä meinasin hyppää kattoon! Miten kaikki tiet vie mulla aina siihen bändiin... ;D

Lerppa***

Ehkä se johtuu siitä että ne vaan ylettyy vähän joka alalle, Sipe: Formula...
Toni: ´Maalaileekin ;) ja tekee musiikkia joka suuntaan
Tuukka: Video hommissa...
Ja noistahan se elämä koostuu :D:D:D (tai ehkä ei niiden joilla ON elämä..)

Ne mainokset tosiaan kiinnitti mun huomion tossa joskus... Vähän enemmän ideaa

salza_liini*

nykyää nuo nelosen jatkuu pätkät on niitä mies&nainen juttuja. :P

Wirtabiuha

jep, onks neki temosen?
kävin optiparin sivuilla kattomassa mut siel ei kerrottu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

mä en oo kyllä nähny mitään tollasta mainosta :/ tai sitten en oo vaa kiinnittäny huomioo, mut salza on kyl oikees et nykyään ne nelosen jatkuu jutut on semmonen tyhmä mies ja nainen juttu...
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Niimpä! Saisivat pistää niitä hauskoja jatkuu-pätkiä! Kavereiden kanssa ollaan aina matkittu niitä hauskoja pätkiä,ne sai todella hymyn naamalle kun kattoi jotain muuten tylsää ohjelamaa ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.