Peace of my mind is cast in iron...

Aloittaja Wirtabiuha, syyskuu 04, 2003, 11:36:39

« edellinen - seuraava »

salza01

mutta miksi ei ole pikku tyttö mainoksia? ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ehkä kukaan ei oo halunnu tulla.... ::)  Vihjaatko, että Tuukka on...rasisti?  ;)
Mutta hei vitsi, vitsinä!!!!!

Lerppa

Mä olenkin tässä just miettinyt että onko nuo poijjaat sovinistisikoja vai eivät... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

KristalliEnkeli

mäkin voin miettiä tuota...tää aika yöstä on just sopiva syvällisiin pohdiskeluihin....äh, ei ne oo...siis sovinisteja, kai...en mä usko...ehkei...eieiei!  :D

ehkei pikku tytöt vaan sovi mainoksiin?  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

No, ehkä ne on halunnu just ton ikäsen tyypin mainokseen ja ovat miettineet tyttöä, mutta aatelleet, ettei ton ikästä tyttöä voi laittaa mainokseen muuten kuin syömään tikkaria... ::)
Ja ratsastamaan leikkihevosella...
Toisaalta eihän tuossakaan ideassa kai olis ollu mikään...vaiva...
Mä taas sekoilen omiani... ;)

hensi_apis_fani

mut kyllähän tytötki voi ajella autolla mainoksissa...ei kaikki tytöt oo niin tyttöjä miltä näyttää...uukei joo...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Niin, mutta...
Noista mainoksista tahtoo tulla sellasii kliseisiä....kai... ::)

KristalliEnkeli

eiks melkein kaikki mainokset oo aika "kliseetäytteisiä", vai (?)  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

hensi_apis_fani

kyllä...mut en kyl ees oo varma mitä se tarkottaa    ;D

jouhu

Wirtabiuha

Miten niin muka tytöt ei voi ajaa leikkiautlla mainoksessa? En mä tiedä onko ne nyt suoraan sovinistejä, kai se on helpompaa heittää poika siihen kun ottaa tyttö... Tai jotain. Mä olen vakuuttunut että kaikki miehet on enemmän tai vähemmän sovinistejä, mutta on kuitenkin!  ;D

- Anteeksi kaikille miespuolisille jotka täällä käyvät, eniten kai vastaus kaikkeen ja SeJätkä...-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Tollaset stereotypiat on tyypillisiä mainoksille ja ne syöpyy meidän alitajuntaan. Siksi mun yhtenä tulevaisuuden haaveena olis päästä tekeen mainoksii ja musavideoita. Ja laittasin niihin mehen kokkaamaan keittiöön kun äiti ja pikkutytöt pelaa ulkona pallopelejä...tai mieluiten aivan jotain muuta! Ei nyt liittynyt varsinaisesti noihin jatkuu-pätkiin,mutta halusimpa sanoa.

Kyl kaikki miehet on enemmän tai vähemmän sovinisteja, niinkuin minäkin olen feministi ja toivon todella että muutkin naiset pitäisivät tahtonsa.

hensi_apis_fani

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.