Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Niimpä, ja onneksi ne tajuaa sen ;) Toisin kun jotkut muut...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Onhan ne hienoja ihmisii ja persoonia ja muuta... :)
Kyllähän se on, että se nimmareitten jako kuullu niitten hommiin, mutta ei se järki kaikkien kopassa kuitenkaan pysy, niin kuin näillä täydellisillä tyypeillä. Jos mä kuvittelisin itteni monen vuoden julkimoksi, niin en mä varmaan jaksais ottaa huomioon kaikkia faneja ja muuta, enkä varmaan pystyis tai jaksais kunnioittaa niitä, kuin Toni, Sipe ja Tuukka. Mä en vaan ymmärrä miten ne jaksaa?
No, ehkä he rakastavat työtään ja fanejaan, niin paljon, että ei siihen paljoo yrittämistä tarvii.
Toivottavasti he jatkavat samaa rataa edelleen monen vuoden jälkeenkin.=)  

Myy

Koska pojil on niin hyvä sydän ja ne on tajunnu miten paljom minsa niiden elämästä voi merkitä tällaselle fanille kuin minä.Ja yleisö kyllä muistaa turhat kukkoilut! Esim. Himiä en kyllä menisi toiste kattomaan,niin ylimielisesti Valo käyttäytyi viimeksi... :(

Lerppa

Se on totta... Valopojalla tais nousta pisu päähän Saksassa.. Ankassa näin sen tossa elokuussa ja huhhuh!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

ottakaa kuitenkin huomioon että meininki sen viltsun ympärillä on hintsan suurempi kuin näiden lantasetien. siltähän revitään hiuksia päästä ja päivystetään oven takana, vähemmästäkin lähtee järki.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

punainen

Joo kyllä sen tajuu et joku Valo ei niitä nimmareita tuu jakaan, mutta yleisön aliarvioiminen on pahinta mitä artisti voi tehä! Ankassa ainakin Valo kommentoi ekan biisin jälkeen jotenkin tällein: "Ruissalos saatiin kyllä vähän enemmmän respectii yleisöltä!"  Enempää en keikasta tiedä kun tämä tyttö lähti aika äkkii ton jälkeen lätkiin ja oottaan Apulannan settii. Se ei ainakaan tuottanut missään muodossa pettymystä!

jouhu

Niinpä niin, nyt huomaamme miten apulannnan tyypit tosiaan arvostavat ihailijoitaan. Mä olin joskus himin keikalla ja joku oli yrittäny kivittää Villen tai koko poppoon. Jotkut olivat kuulemma heitelleet kiviä lavalle.

Wirtabiuha

Mitäs jos minäkin tekisin puolalaiset ämmät ja menisin leikkelemään fiskarseilla Sipen hiukset? no ei... ne on hienommat santapukin päässä... Mahto olla valolla kiva huomata että fani otti pikkasen matka muiston sen hiuksista  ;D Olihan se ankkarock villeltä vähän paha moga...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mitä siellä ankkarokissa tapahtu?

hensi_apis_fani

niimpä nii... ei sitä kyl tosiaan ite jaksais...tai mist mä tiiän vaiks kui moni jaksaiski mutta mä en varmaan jaksais...juu kyl se ville välil vähä ylimieliselt tntuu...mutta ei se muo silleen haittaa...

mun sisko kysy tossa ruisrockissa multa et on apiksen pojil noussu kusi päähä ku sonoinet ne ei soittanu ''yllätys kappaletta'' eli niinku viimisen kappaleen jälkee viäl viimistä...ni mä melkeen suutin ja sanoin et no ei tod. et niil oli ''näytelmä'' ni ei siis paljon sellasii soitella xD ja nii...jännää...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

punainen

Siis tä? Tonko mukaan sun siskos mielestä pojil on noussu kusi päähän ???Siis toi näytelmä juttu oli arvostusta yleisölle,et ne oikeesti viittii panostaa lavaesiintymiseen ja tarjota jotain uutta niille,meille, pitkäaikaisille faneille jotka kiertää niiden keikkoja, vuodestakin toiseen. No kyllähän ymmärrän et tollanen festarikansa haluu kuulla niitä piiskaa ja reunalla-juttuja. Mä odotan innolla syksyn keikkoja et mitä pojat on taas keksineet.Vaikka toisaalta b-puolien esittäminen on kyllä se ihana spesiaali! :D

Lerppa*

Niin ku noilla festareillahan on suurin osa vaan "on Apis ihan hyvä"-kansaa, jotka haluaa kuulla ne hitit, niin nehän ne sitten myös soittavat :)

rautalintu

Minä todellakin toivon, etteivät soita Piiskaa tolla rundilla. On jotenkin menny maku siitä biisistä...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

Lainaa

mun sisko kysy tossa ruisrockissa multa et on apiksen pojil noussu kusi päähä ku sonoinet ne ei soittanu ''yllätys kappaletta'' eli niinku viimisen kappaleen jälkee viäl viimistä...ni mä melkeen suutin ja sanoin et no ei tod. et niil oli ''näytelmä'' ni ei siis paljon sellasii soitella xD ja nii...jännää...

kyllä ne veti encoren melkein kaikilla muilla festareilla paitsi tuolla. ruisrockissahan oli aikaa vain tunti, al ei käyttänyt sitäkään kokonaan; aloitti puolen jälkeen ja lopetti seuraavaa puolta ennen. soittivat seitsemän biisiä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

vik

LainaaMinä todellakin toivon, etteivät soita Piiskaa tolla rundilla. On jotenkin menny maku siitä biisistä...

ihan tosi?  :o mä en meinannut osata pakkahuoneelta viime vuonna lähteä lainkaan kun toi jäi soittamatta wirtasen kiukuttelun takia.
mutta joo, mäkin viime kesänä just tuolla ruisrokissa luulin etten enää ikinä halua kuulla viivakoodeja tai vastaavia, ja kun siellähän ne ei niitä vetäneet, jäi tyhjä olo kyllä. hassua.  :)
onneksi tulevalla kiertueella soitetaan varmaan niin mielenkiintoisia biisejä että kestäisin ihan minkä vaan täytetsipaleen.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.