Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Minä odotin ensimmäistä keikkaa melkein paskat housussa sillon joskus. Niin paljon jännitti.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hensi_apis_fani

juu kyllä ois kiva tavata pojat ja jutella oikeen pitkään...tai tääl on varmaan moni jutellukki mut mä en oo saanu sit hienoo tilaisuut viäl..
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

pirjo lapualta

moi! niin jos saa kysyy niin keltä sais tonin tai jonkun apulannan jätkien kännykän numerot? vastatkaa please oon suuri fani !

jouhu

Kännyn numeroo?  :o OLnko joku täällä, niin läheinen apiksen tyyppien kaa, että on numskerot??? Aika rajuu. Et, hensi_apis_fani, ole ainoa joka ei ole nähnyt apiksen tyyppejä lavaa lähempää. Mä en nimittäin ole. Itse asiassa mä en ole nähnyt kunnolla koko bändii...., kun kaikki seiso edessä. :-/

Lerppa

No ne numerot nyt on sen verran henkilökohtasta kumminkin, että ei niitä niin vaan jaella... Eihän miesparat sais olla rauhassa hetkeäkään jos niiden numerot päästettäisiin leviämään...  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niin. Olis se aika kauheeta, jos puhelin sois koko yön eikä saa nukuttuu yhtään! Multa menis ainakin hermot, jos mun puhelin sois joka minuutti..koko vuorokauden ajan. Huijui!
Annetaampa herroille edes vähän yksityisyyttä.. :) Eikös?

punainen

kyl me voitas lähtee vaikka sähköpostiosoitteista :) sanotaanko et oon ollu aika häirikkö joskus pojille...vaikken mitään pahaa oo koskaan tarkottanukka! Kyllä mulle riittää jos keikan jälkeen tai ennen sitä pääsis juttelee vähäsen tai vähän enemmänkin ;) en mäkään tällasta nimmarihässäkää enempää oo tavannu ja mitä siinä ny kerkee sanoo kun 'oli hyvä keikka ja olitte upeita ja voitko hymyllä mun kameraan'-tyylistä juttuu. Jos joku on vaihtanu vähän enemmänkin ajatuksia apparimiehien kaa niin ketokoot! :)

Wirtabiuha

Siellä sinfonietassa oli kyllä hyvä meininki... mulla oli erittäin henkevä keskustelu tonin kanssa siitä miten se hävitti yhen kaulakorun (attackin keski-aukeemalla olevassa kuvassa näkyy...) ja utelin miksei sillä ole huulikorua keikoilla... selitti että menee hampaat paskaks ku koru osuu mikkiin ja hampaisiin... Ja mitäs muuta... kyllä se vielä jotain kerto mutta mä en muista...  ??? ::) :)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Aiku ihanaa. Mä oon miettiny miten sitä saa vietyä keskustelun syvemmälle tasolle kun yleensä sitä juttelu aikaa on niin vähän ::)

hensi_apis_fani

jouhu:no hjyvä xD
musta se ois ainaki ihq jos sais joskus jutella vähä kauemmin poikien kans...ehkä mul joskus koittaa sellanen onni ...xD
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Wirtabiuha

Mulle tuli muuten mieleen jsut että mitä muuta se mulle kerto... Toni selitti että joka miehellä pitää olla tikapuut... Katsos kun ei edes näin pitkä mies kun minä voi vaihtaa lamppua ilman kunnon tikkaita... Niin se sano  ;D Jos kelaatte että miks me puhuttiin tikkaista niin mä siis näin sen hesassa tikapuita kantamassa ja utelin että mitä se niillä...  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Taisin kuulla teidän keskustelunne... Mielenkiintoisia aiheita kyllä  ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Juh, Sinfonietta keikka oli kyll tosi hieno! :) Pääsin mäkin ekaa kertaa jutustelemaan Tuukan ja Sipen kanssa :) Tosi mukavia ovat ;) Tikkaat tosiaan, "eihän mies ole mikään mies ilman tikkaita" niinhän tuo tais sanoa :D

Wirtabiuha

Se yks muija oli ihan mielenkiintonen, siis Toni halus pelata sen kanssa ristinollaa mutta se oli ihan hädässä että en mä voi  ;D söpöö! -Älä nyt suutu jos oot joku täällä-
  Jaa rautalintu, minkä näkönen sä olet? Häirii...  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Sinfonietta keikasta puheen ollen kattelen sitä just videolta tässä ohessa... :) Ahh.. aina samat täpinät! ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.