Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

Voi, wirtabiuha.... :P
Eihän ole käsi enää kipeä?  ;D

Wirtabiuha

Eihän se enään  ;D mutta kyllä näkee että se oli vasen käsi, tossa kämmenessä sellanen hassu ympyrä   :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Wirtis, väriläiskät ;D ;D ;D mikähän sinä- ;D
Eihän pukeutumisella loppujen lopuksi ole yhtään mitään väliä, jos ei vaan kylmä tule :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Nojoo...  ;D
  Eihän pukeutumisella ole väliä! Paitsi lerppaseni, etkös kuunnellut mitä veljesi samiluspedofilius (noei) opetti mulle? eli ei sillä ole väliä onko kylmä, pääasia että näyttää hyvälle!
 Ketut!  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Tärkeintähän on sisin! (Ainakin heti ulkonäön jälkeen  ;D)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

No eihän nyt Pöpiksen (mun veli) neuvoja voi vakavasti ottaakkaan ;)

Vaikka sanotaankin että ei ulkonäöllä ole väliä, niin siihenhän sitä kuitenkin aina ensimmäisenä kiinnittää huomion... Ja siitä mitä tos sanoin, ettei vaatetuksella väliä, no sen verran vaan että on siisti ja laittanut ne kuteet oikein päälle ;)

rautalintu

Minä kiinnitän huomiota ensiksi käyttäytymiseen, en ulkonäköön.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Kiinitän ekana huomioni tietysti ulkonäköön ja ulkoiseen olemukseen ,mut ulkonäkö ei ole tärkeä asia! Tää lipsuu jo aiheesta aika paljo...en kyllä muista mikä se alkuperäinen aihe ees oli...

hensi_apis_fani

niin lipsuu mut mäki kiinnitän ekaks ulkonäköön sit kenkiin (en tiä kui) ja sit rupeen miettii sitä sisäistä olemusta...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Kai sitä pakostikkin kattoo vastaantulioitten ulkonäköö.... Kun eihän sitä tunne silleen etukäteen, niin on vaikee tietää ihmisen oikeeta...."luontoo"...  ::)
Mun nerokkaat selitykset jakso 578.  ;D

Lerppa

No kyllähän se aika ihme olisikin jos jaksettais kirjottaa arvostuksesta 6 sivua... :)

jouhu

Ja onhan tässä jo tarpeeks ylistettykkin apiksen tyyppejä... ;)

Wirtabiuha

Toi kenkä juttu voi muuten toimia! Mä kiinnitän ekaks kans tohon ulkoseen olemukseen, siis ei siihen että onks toi hyvän tai huonon näkönen vaan jotenkin siihen kokonaisuuteen... ja sitten jos mut yritrtään tutustuttaa johonkin, tai muuten vaan urkin ihmisten silmiä... Niistä näkee aika paljon!  ::) ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza*

LainaaAika...siistii ;D PartaSamilla ei tainnu olla kaikki kivet kupissa... ;D No, mutta tommonenhan on toisaalta aika...kivaa...Jää ainakin jotain mieleen "keskustelusta", jos tollasta voi keskusteluks sanoo, kun sanoo vaan, et hyvä, salla....

niin eihän tuo nyt mitää keskustelua ollut mutta parempi ku ei mitää, silti. :D  

siellä kemin keikalla oli tosiaa semmosia hauskoja pikku räppäreitä jotka otti nimmareita kännykän takakuoreen. :D oli aina huvittava kuunnella ja kattoo vierestä ku esim sipe oli sillee et "ootsä ny iha varma tästä..?" ;D ja räppäripoikia oli jonottamassa nimmaria kännykkään. ;)

jouhu

Aika...hassuu... ;D ;D ;D
Hahaaa....*wirn, wirn*
Ou, jeee taas näitä mun nauru kohtauksia.... ;D ;D ;D
Siis, joku räppäri tyyppi?!  ;D :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.