Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

Eikös joku keikka tullu tossa vähän aikaa sitten telkasta? Aika siistin näköstä, kun siinä oli niitä näytöksii  ;D
Tais olla raumanmeren keikka... Mun pikkusisko nauro niille >:(  No, täytyy tunnustaa, että kyllä munkin suun veti ylöspäin, kun katto niitten hillumista siellä.... ;D *muistelee*

On näköjään ollu aivan mahtavia keskusteluja apiksien kaa... :D Mä odotan todella paljon sitä päivää, kun Toni, Sipe ja Tuukka tulisivat keikalle tänne... tänne, että mäkin pääsinsin joskus vaihtamaan pari sanaa.
Mitäköhän siinä pitäis sanoo? Mä kuitenkin menen ihan tukkoon enkä saa sanoja ulos suustani.

Wirtabiuha

Ota ihan rennosti, ne näkee niin paljon faneja ettei ne muista sua tai mun sieltä kuitenkaan niin ei sille ole väliä mitä sönkkäät  ;D Vähän tietenkin riippuu... Pyydät nimmaria johonkin cdseen ni toni keksii siitä kuvasta kyllä jotain mielenkiintosta  :D Niitten kaa on paljon helpompi puhua kun esim. ville valon... Sen kanssa kun yritin puhua niin se vaan nauro mun hiuksille (perkele... mun punasessa variksen pesässä mitään vikaa ole!  ;D)ja kysy että käyttääkö maybeline eläin kokeita... logiikka kymppi... ja kuusysin jussi, sekään ei tykännyt musta... hehee... Niitten archie on ainoa jonka kanssa voi puhua edes vähän...  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Aika himmeetä... (?)
No, täytyy uskaltautua joskus menemäänjuttelee niitten kaa... :) Kiitti rohkasusta wirtabiuha! :D
Kun mä ite en osaa alottaa keskusteluu edes kavereitten kesken... Odotan vain, että alottaisko joku jonkun kiinnostavan aiheen... ja jos keksii, niin sitten alkaa munkin keskustelu halut avautua. :)
Mitenköhän tämä nyt tähän pääty tää...aihe.
Tohon raumanmeren keikka juttuun haluaisin lisätä vielä.... *ei jaksa vaivautua laittamaan edelliseen viestiin....*
No, kuitenkin, kun mä olin kattomassa sitä..., kun se alko. Niin äiti..., vai olikohan se mun pikkisisko, joka kysy, että kuka niistä on mun mielestä paras. Mä vaan, että en mä tiiä kaikki ovat yhtä hyviä. Sitten jompikumpi sano, että pakkohan nyt jonkun on olla sun suosikki. Mä vaan, että kaikki on parhaita!  :)

Lerppa

En mäkään koskaan puhetta alota jos mulla ei ole mitään asiaa :) Inhoan smalltalkia en koskaan aio sitä opetellakaan!
Eihän se Apiksille puhuminen vaikeaa ole jos tosiaan on jotain mitä haluaa tietää, niin sitten sitä voi kysyä :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Pitääkin ruveta miettimään, että mitä mä haluun tietää.... :)

virtahepo

Kyllä juu arvostan suuresti kaikkia Apiksen jäseniä ;D. Erityisesti Tonin sanotukset on se mikä saa mut ihailemaan sälliä. Monesti oon kuullu jotta Tonilla on hirvee ääni tai jotain vastaavaa..Mun mielestä se on ihana! :-* Okei..joskus hieman epävireinen mutta se tekee siitä vielä ihanamman.. Ja Temosen Tuukka on vaan niin hyvän näkönen että ei siitä voi olla pitämättä.. ;D Sipe taas on nii asiallinen jätkä että suuresti rispektiä herralle.. Kun en heppuja tunne henkilökohtasesti en mene sen enempää sanomaan. Niin ja tottakai arvostan kaikkia heitä artisteina ja musikaalisina ihmisinä johtuen ehkä siitä että mun kohdalle ei musikaalisuutta oo siunaantunu. ::)

emmi

mua harmittaa tosi paljon ku en nähny keskiviikkona sitä apulannan raumanmeren keikkaa. muistin kyllä että se tuli mutta en sitten kellon aikaa muistanu :(

niin ja tohon al:n poikien kanssa jutusteluun vielä että mulle kävi tuol viime ankassa silleen että mä pyysin sit Tonilta nimmarii ja Toni sit kysäs multa siinä samalla että miten on menny ja mä tietty vastasin siihen ja sit me lähettiin mun kamun kanssa pois ni sit mulle tuli vähän ajan päästä mieleen että mä oisin halunnu kiittää hyvästä keikasta ja kysästä sitten jotain muutakin (en nyt enää muista että mitä) mutta eipä siinä sitten tullu mieleen ku olin ihan lukossa ku Toni piteli mun kättä samalla ku kirjotti nimmarii :)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Tonin kaa on ainaki tosi rentoo puhella :)Niinkuin hyvin tiedätte sitä äijää ei tartte paljoa houkutella avaamaan sanaista arkkuaan :) sipekin on tosi rento, tuntuu heti et puhuis hyvälle ystävälleen. Tuukka sinä hiljaisena jäbänä on ehkä saanu kärsiä eniten musta kunoon yrittäny keksiä jotain hyvääki läppää saadakseni sen äijän puhumaan mulle! Tuukalle mulla on siis sanomiset valmiiksi mietittynä ettei sen tarvis enää kuunnella mun sekopäisiä höpinöitä,heh.

salza*

viime vuonna ku me oltii kemissä keikalla ni mun kaveri anto tonille semmosen kuvan että kirjottaa nimmarin, jossa oli se mun kaveri ja toni [ja toni oli iha punanen ja hikinen just keikan jälkeen..] ni se sitte katto sitä kuvaa lähempää ja totes että "onpa helvetin ruma ukko." ;D sitte ne otti uuen kuvan.

sipe kyseli meiltä mitä kuuluu,ärsytti ku siihen sitte tuli miljoona muuta ihmistä ni eipä siinä sitte paljo poristu.. :(

ja tuukan kanssa me puhuttiin lavasteista. :D

ja partasami-se oli ihan sekopää oikeesti!- mä pyysin siltä semmoseen paperiin nimmaria ja sit se kysy että "mikä sun nimi on?" "salla" sitte se  kirjotti sen nimmarin ja siinä samassa hoki että "hyvä salla! hyvä salla!" ;D ei käy iha täysillä.. :D

ei oli kyllä meininkiä..oispa haukiputaalla sama meisinki.. :D

jouhu

Aika...siistii ;D PartaSamilla ei tainnu olla kaikki kivet kupissa... ;D No, mutta tommonenhan on toisaalta aika...kivaa...Jää ainakin jotain mieleen "keskustelusta", jos tollasta voi keskusteluks sanoo, kun sanoo vaan, et hyvä, salla....

rautalintu

Sami on kyllä hieman omituinen äijä. Aina kännissä myöskin.
Wirtabiuha, et sä varmaan muista mua sieltä. Oon ihan tavallisen näköinen, eikä mua kukaan koskaan huomaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Pitäähän bändis jonku hoitaa se sekoilu puoliki! kun noi Apulannan miehet on aina niin asiallisia,mut eri nastoja

Wirtabiuha

Tuli tosta kädestä pitämisestä kiinni, että toni pahoin piteli mun käden, saatana! Siis mun käsi oli sellasen aidan päällä jossa oli joku naula tai jotain sitten Toni taputtelee mun kättä niin että se naulaa uppoo mun käteen... tuli kiva haava  :D Enhän minä tietenkään sitä kättä älynnyt pois ottaa...  ::) en mä oikeesti ole tyhmä!
  Äläs nyt rautalintu, määrittele mulle tavallisen näkönen ihminen!?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

No siis paskanruskeat puolipitkät hiukset, yksiväriset vaatteet, ei mitään lävistyksiä tms. Vähän niinkuin harmaa väri. Se on niin tavallinen ja tylsä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Aijaa... Sellaset ihmisethän on oikeestaan paljon mielenkiintosempia kun sellaset huomion keskipisteenä olevat väriläiskät...  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.