Fanipostia?

Aloittaja iidu, lokakuu 03, 2003, 10:18:30

« edellinen - seuraava »

iidu

onko tonil oma maili osote? olis kiva tietää...kun se nyt on sellane lemppari :-*

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Eiköhän kaikilla omat mailiosotteet ole, mutta tuskinpa tahtovat niitä ihan yleiseen tietoon ja julkiseen levitykseen.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Niin. kyllä heillä varmaan on, mutta ei kuitenkaan ehkä faneja varten silleen... Jos aattelit, että lähetätä Tonille mailia..

punainen

Olis kyl kivaa jos niillä olis joku osoite faneillekkin mut ymmärrän kyllä kun ei oo.Ja onhan se mukavampaa kirjottaa käsin kirje,mut se vaan et ne ei niihin koskaan vastaa ja sähköpostil olis helppo vastata.

emmi

se et jos niil olis faneillekkin joku mailiosote ni ne ei millään pystyis vastaamaan edes murtoosaan viesteihin koska niitä kuitenkin tulis päivittäin miljoona...
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Ja postilaatikko tukkeutuisi varmasti.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

siks sanoinki et tajuun miks ei ole :) mut en kyllä tiedä muista bändeistä onko niillä mitään osoitteita?

Vilkku

Mulle on jostain syystä jääny mieleen, et 69 eyes:llä oli mailiosote, siis semmonen koko bändin yhteinen. Mun kaveri kirjotteli niille sillon aktiivisesti ja ainakin Jussi vastaili joskus jotain lyhyttä. En tiedä miten nykyään.

Onhan tommonen ihan kivaa mutta ymmärtää senkin ettei sellaseen yksinkertaisesti ole aikaa.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Mut eiks Apulannalla oo joskus ollu jotain osoitetta? Ainaki Tuukka mainosti jossain haastikses kaaauan sitten apulannan nettisivuja ja lupsi vastata kaikkiin maileihin... Onko pojil joskus ollu jotain sähköosoitteita johon kirjottaa?

puska

olen miettiny samaa. tehosekottimen jätkillä on ainaski kaikilla ihan omat osotteet ja ne vastailee aika paljon. otto ainaski on vastannu mulle kahteen kolmesta viestistäni.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

juu-u, mutta onhan Tuukka taas yhes haastiksessa sanonu vihaavansa s-postia, ja myös kännykkää... ja kyl mä mielummin kirjeen lähetän kun laitan s-postii....  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Niin minäkin, mutta kirjeisiin ei saa koskaan vastausta, eikä voi olla edes varma lukeeko niitä kukaan. Ite kirjoittelin joskus piiitkiä kirjeitä joihin todella olin vuodattanut sydänvertani ja nähnyt vaivaa. Tuli sitten jälkeenpäin vähän tyhmä olo, tuskin Apulantaa kiinnostaa paskaakaan jonkun teinin tilitys...ainakaan mitään vastakaikua ei tullut.

Siinä mielessä s-postiin olisi helpompi ja nopeempi vastata. Mäkin olen saanu just esim. Tehosekottimen pojilta mailin kautta vastauksia ja aina on tuntunu hyvältä kun huomaa et tolle bändille fanit ei oo ilmaa. :)

hande^

kyl mun mielest toni, tuukka ja sipe on sanonu et "etanapostii" on paljo kivempi saada kuin mailii... ja et oikeisiin kirjeisiin ne yrittää vastata... pitäiskö siin sit olla joku postimerkillä varustettu kirjekuori, jossa on valmiiksi osoite kirjoitettu...? en tiiä mut näin luulen...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

mulla on semmonen mielikuva et toni ois jossai sanonu et ne lukee nuita etanaposteja aina keikkabussissa.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.