Fanipostia?

Aloittaja iidu, lokakuu 03, 2003, 10:18:30

« edellinen - seuraava »

puska

kyllähän se veisi heiltä varmasti aika paljon aikaa, jos he vielä meidän maileihin alkaisivat vastailemaan. ihan ymmärrettävää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

En kyllä ole laittanu postimerkillä varustettua vastauskuorta mukaan, mutta kyllä kaikki maailman osoitteet ja numerot johon saa lähettää vastauksen. Mun hyvä ystävä on ollu fani vuodesta -96 lähtien ja kirjotellu niille aina tässä vuosien varrella mut ei ole koskaan saanu mitään vastausta takas vaikka olis kuinka ollu valmiit kuoret mukana. Mä olen kyllä jossain kuullut missä Apiksen jätkät on sanonu ettei ne vastaa mihinkään postiin enää nykyään...

Jos joku on joskusu saanu postia Lannalta ilmoittakoot!

jouhu

Mä oon kyllä lähettäny, mutta ei oo kuulunu..  :-/

piupau_muovia

siis kuka puhu siitä tehiksen poikien osotteista?sinä ystävällinen ja minulle hyvin rakas ihminen...voisitko sinä kenties pistää ne tulemaan tännepäin..piristäisit päiväni!

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Silti_Onnellinen

oon joskus laittanu Sipelle postia ja oli kanssa vastauskuoret ja kaikki mukana, mut ei siitä koskaan kuulunut mitään...vaikka en mä kyllä odottanutkaan, että se vastais.
Laitettiin kaverin kanssa Tuukalle joulukortti joku vuos...se oli valokuvaa Tuukasta itsestään ja oltiin leikkaa liimaa askartele tyylillä laitettu sille tonttulakki päähän...se oli kyllä aika mielenkiintonen  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Kuulostaa mielenkiintoselta toi Tuukka tonttu hommeli!  :)
Mä haluaisin nähän sen.. ;)
Mäkin lähetin vastauskuoren kanssa, mutta ei kuulu eikä näy.  :'(

Silti_Onnellinen

juu...mulla on se kuva viel ilman tonttulakkia..tuukalla on hauska ilme siinä...laittaisin sen nettiin muidenkin nähtäväksi, mut meil on niin paska kone, ettei se onnistu.
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

jesh! en oo ainoa jolla on paska kone...tai siis hyvä konehan tää on mut kaikki oleelliset apuvälineet puuttuu =)
mm. sen takia mul ei ole kuviakaan missäänpäin nettiä
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Silti_Onnellinen

ois kyllä hienoo, jos sais nettiin kuvia ja muuta mukavaa...
mutta en mä muutenkaan oo mikään tietokone nero.
Se kyllä toimii aina, että vetää kaikki mahdolliset piuhat irti, jos tää ei suostu yhteistyöhön *kolkkoa naurua* Hah.Hah.Haa.

KristalliEnkeli

toi onkin hyvä!! aina vaan tylysti kaikki piuhat pois, niin eiköhän ala sen jälkeen yhteistyö pelata =D mun täytyy alkaa uhkailla tätä mun konetta sillä =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.