kädet pelkkää tahraa,jokaiselle on oma nimensä...

Aloittaja ripsari, tammikuu 28, 2003, 08:46:43

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Niin ja Onttosydän,nyt ku oon oppinu pitämään siitä. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Se ei kyllä mulle aukea, ei ainakaan vielä.

Vaan saas nähdä, ehkä siitä sitte joskus tulee joku hillitön täyttymyksen tunne kun se yllättäen avautuu minullekin.

Jään odottamaan :D
[ -You should see my scars- ]

KATJAR

Vilkku, eläinraidoista ;D

Olen vissiin vähän juntti ku moisestä päiväkirjasta kuullutkaan.

Aapsu

Mun suosikki on Valas. Siinä on mahtava saundi ja se tarina iskee. Tai ainakin luulen tajuavani, mitä siinä sanotaan. Siis varsinkin se kertosäe. Tampereen Pakkahuoneella viime marraskuussa Toni spiikkas Valaan sisään: "Seuraavaksi kappale, joka kertoo siitä millaista meillä oli joskus Heinolassa." Yhtä hyvin se vois kertoa siitä millaista mulla on nyt Annalassa (lähiö Tampereella).
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Kata

Musta paras on Hippo. On ollu siitä asti kun sain Hiekan. Se vaan heti jotenkin iski. Onhan toki jumala, Valas ja Faaraokin hyviä. Kaikki... ;D

Mullakin on toi mobiilipäiväkirja. Mutta mä en oo saanu kun yhen viestin... Tonilta. :) Muuten, tietääkö kukaan, tuleeko niitä viestejä, vaikkei oliskaan saldoo jäljellä?

emmy

Ehdottomasti Valas!! todella kaunis kappale. Kakkosena on kyllä hippo ja kaikki muut tulee sitten  :) Eiks kukaan diggaile Kolmiolääkettä? Musta se on loistava  :D ei kuitenkaan paras, mutta taidampa sanoa että sitä kuuntelen eniten.
  Onttosydän ei oo vielä oikeen auennu mullekaan  :-/ mutta kai se sitten joku päivä  :) jään odottelemaan...
kaikki hyvät asiat ovat muovia

piupau_muovia

onttosydän oli musta heti paras....sitä tulee semmone donkkareitten piikkilankaa meininki.....kolmiolääkkeestä myös pidän paljon....

hensi_apis_fani

juu taitaa se olla toi hippo...mä diggaan ja tota kolmiolääkettä!!!se on hyvä!!!no mut mikä niitten lauluist ei ois hyvä...ei on joku vähä huonompi mut ei tuu nyt mielee...:)ei oo sitä mobiili juzkaa...haluisin...:)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Riitu

kaikki!! mut hetki, faarao ja saasta on kyl ne parhaimmat!! mistä ootte hommannu tonin,tuukan ja sipen numerot? mäkin haluan..  ;D
turvallista matkaa helvettiin..

kilpikonna

kyllä hippo jyrää! ;D se on ihan sairaan mahtava piisi, vaikka ei kyllä missään piisissä oo mitään vikaa. :D mahtava levy!
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Snake

Lainaakaikki!! mut hetki, faarao ja saasta on kyl ne parhaimmat!! mistä ootte hommannu tonin,tuukan ja sipen numerot? mäkin haluan..  ;D

Siis toi mobiilipäiväkirja on radiolinjan tommonen palvelu missä ne viestit tulee jonkun keskuksen kautta.Mitä te niillä poikien numeroilla ees tekisitte,ku ei kumminkaa oo mitää nii hirmusen tärkeetä asiaa...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini*

mullapa on sipen ja tuukan numerot. :D sipeltä oon saanu kaks viestiäki. :D

minerva

kolmiolääke on loistava.

onttosydän ja valas hyviä myös.

manteli

faaraosta ehkä tykkään eniten. se vaan on niin hyvä.

ja eläinraidoista :D
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.