kädet pelkkää tahraa,jokaiselle on oma nimensä...

Aloittaja ripsari, tammikuu 28, 2003, 08:46:43

« edellinen - seuraava »

salza*

tästäpä tuliki mielee etten oo hiekkaa kuunnellu varmaa kuukauteen..innostuin siitä lavuaarista livestä hiukan.. :D
mato o aika kurko ruottiksi! ;D

Lerppa

Kaikki on niin loistavia kyl!!! Yli nousee kuitenki Lihaviihde, Valas, Kolmiolääke ja Faarao  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

rautalintu

Hiekka, Faarao, Valas, Onttosydän, Lihaviihde
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mikä toi mobiilipäiväkirja oikeen on??
*ihan ulkona*

valas,jumala,hippo,kolmiolääke,lihaviihde..kaikkihan ne on hyviä paitsi toi onttosydän ei jotenkin vaan tahdo iskee muhun..
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Eikös toi mobiilipäiväkirja oo joku sellanen, että apiksen pojat lähettelee kännyyn tekstareita... jos on tilannu sellasen jutun, että ne sitten alkaa kirjottelee viestejä päivän tapahtumisisa. Eikös se ole joku tällanen?   Toivottavasti mun selityksistä sai joku jonkinlaisen tolkun. Mulla itelläni ei oo tällasta, mutta luin jostain lehestä, että sellasen saa...

Mun lempi kappale hiekalta.....hetki, saasta, faarao, jumala, kolmiolääke....kaikki on niin hyviä, etten mä osaa sanoo mikä on paras...

vik

käsittääkseni mobiilipäiväkirjajuttu loppui jo. tai ainakin mulle tuli sellanen ilmoitus monta kuukautta sitten.
kamalaa rahastusta se vaan oli, muistaakseni maksoi 40 senttiä viestiltä eikä niissä ikinä mitään kamalan hohdokasta ollut, mitä nyt päivää vähän piristi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli

miten mä en oo vastannu tähän... paras biisi hiekalta...... hmm.... oiskohan se VALAS... ne täälää mainitut eläinraidat... + faarao... ;D

ApisGirl

ne on kaikki tosi hyviä.
ehkä kuitenkin eniten iskee Valas ja Hippo  :P
Niin kirjoitin liikaa eilen taas,
kirjoitin sulle uudestan,
pitäisi muistaa uskaltaa,
pitäisi muistaa yrittää...

Wirtabiuha

Mäkään en ole ihmeekseni vastannut tähän, noh...

Tuo lihaviihde, kolmiolääke, valas ja hippo... Faarao on prätkällä ajo musaa, eli ihan jees siinä tilanteessa... Joo ja on se muutenkin!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

ehdottomasti lihaviihde on paras biisi ja se riipivä kertoseä...*grr* ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Lihaviihde, Saasta ja Hippo on mun kohdalla semmosia kestosuosikkeja Hiekka-levyllä. *laittaa Hiekka-levynsä soimaan, jotta eivät kappaleet pääsisi unohtumaan kun ei ole vähään aikaan tullut kuunneltua*  ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Oonkohan mä vastannu tähän juttuun silloin muinoin...joskus??? No, vastaampa uudestaan... Mun mielestä ehkä paras hiekalta on hippo, kolmiolääke, onttosydän....Ne kaikki on, niin huippuja! Mun on aina pakko kuunnella tosta hippo kappaleesta se rumpu osio...Siinä yhestä kohasta... Ja toi onttosydän kertoo mun elämästäni...jos kuuntelen sen silleen siinä mielessä mitä mä luulen sen kertovan...
Pakko mainita heinola10:ltä yks pikku juttu... Kun siinä on se kirveltäjät biisi, niin mun on pakko kuunnella tarkkaan ne basso jutskat. Ne on, niin hienot! Pieni riippuvuus..

vastaus_kaikkeen

Kyllä lihaviihde on hiekka levyn paras kappale.. Siinä ne sanoitukset jotenkin vaan iskee muhun..

jassu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.