apista ulkomaille

Aloittaja puska, marraskuu 19, 2003, 09:33:45

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Sopisco

En tiedä, oletteko jo vierailleet, mutta ainakin Apulannalle on tehty saksalainen fanisivu, sieltä saa ladata oikein heidän musiikkiaan, tuskin kovin laillisesti...  --> http://www.apulanta.de.vu/

Ja samaa mieltä muiden kanssa, pysyköön Apulanta vaan suomalaisten omina! Itseäni joskus ketuttaa jo sekin, kuinka moni muukin on Apulanta -fani, haluaisin pitää koko bändin itselläni, itsekästähän se on, mutta ei voi mitään x)
Musta tuntuu aivan, kuin oisit nussinut mua silmään...

Silti_Onnellinen

mä luulen ettei apulannan poijaat ittekään haluis niin kovasti ulkomaille...ei niiden nimi varmaan olis APULANTA, jos se olis niille kovasti tärkeetä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

juuh, mä oon ainakin joskus eksynyt noille sivuille =)

ja kuten tuolla jo aikaisemmin totesin niin..
"juup...  ;D"
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

-Amerika-

Jos apulanta menis ulkomaille laulamaan englanniksi.. laulais niitä englanninkielisiä biisuja niin kyllä se nyt saattais toimiakki.
Saattaishan tuo pärjätä.. empä sitten tiedä.
Apulanta on niin hyvää musiikkia..tunnepitosta..*ahh*
-Amerika-

ps: puska hei sulla on hyviä mielipiteitä asioista.. mä oon lukenu sun tekstejäs täältä.. no mutta kuitenki.. pysytään asiassa. *kiittää ja kumartaa puskalle*
*tuulettaa*

puska

kiitos kiitos myös sinulle. niin on kieltämättä sinullakin:)
ja vaikka nämä keskustelut karkailee, niin ei riitaannuta asiasta. ''I come with peace my friend''  ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

LainaaJos apulanta menis ulkomaille laulamaan englanniksi.. laulais niitä englanninkielisiä biisuja niin kyllä se nyt saattais toimiakki.
Saattaishan tuo pärjätä.. empä sitten tiedä.
Apulanta on niin hyvää musiikkia..tunnepitosta..*ahh*
-Amerika-

juu, ihan hyvin vois toimia  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

toimishan se, mutta sitten Suomen keikkailuun jäis paljon vähemmän aikaa... :-/ eli kannattaa jäädä suomeen:)

Vilkku

No siis sehän on ihan itsestäänselvyys, että jos ulkomaille lähtisivät ni englanniks olis laulettava, ei varmasti pärjäis ulkomailla suomeksi laulamalla mikään yhtye. Kyllähän se näyttää ettei millään muulla kielellä pärjää, vaikka onhan noita jotain poikkeuksiakin [kyllähän joku Rammstein on aika kivasti pärjännyt].

Mut en toivois minäkään että lähtisivät edes sen kummemmin kokeilemaankaan, mielummin pidän bändin täällä että keikoille pääsee :)
[ -You should see my scars- ]

PahaPahaAsia

niin mäkin! ei tarvi lähtee esim. Saksaan keikalle... ONNEKS!!! ;D

blind_eye

nii, mut kyllä mä sinne menisin, jos toinen vaihtoehto on ettei pääsis ollenkaan...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

niin...mut mieti nyt,et onko vähän kivempi olla ihan suomessa kun lähtee johonki saksaan...ja keikat jäis vähän harvemmaks... :'(

rautalintu

Ja niinkuin Toni sanoi: Oishan se aika ikävää lentää vaikka Japaniin tai Havaijille (en muista niitä mestoja) kun hän kuulemma ei pidä lentämisestä.

Olis muuten ollut eri-hienoa olla sillon keikoilla Ruotsissa ja Norjassa, kun nämä siellä soittivat.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

toni on kait jotenkin ihastunut saksan kieleen? siltä se ainakin vaikuttaa... :o
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Kaunis kieli kieltämättä! Oon joo varmaan maininnutkin et olen saksafani ja toiv. pääsen opiskeleen saksan kieltä ensi vuonna

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.