EI PERKELE

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 07:22:08

« edellinen - seuraava »

ripsari

APULANTA EI SAA HAJOTA!
mul tulee vedet silmii ku rupesin tos miettii,mitä kaikkee oon kokenu apulannan takii...mä tiedän,ne hajoo joskus.
mutta ei saatana vielä...on niin hieno bändi,että en oo ehkäpä hienompaa tavannu... :'(
tuntuu niin pahalta...*pää räjähtää*
kaikki keikat,kuvat,levyt,muistot,kokemukset,fiilikset...ne kaikki jäis tonne takaraivoon koko mun loppuelämäks...
mut ois niin saatanan siistii,miettikää nyt,jos toni,tuukka ja sipe ois vielä APULANTA kun ne ois jotain viiskymppisii...
ahistaa.
mun vaan täytyy elää siinä uskossa,että ne nyt ei ainakaan pariin vuoteen hajois...mut enhän mä siihen voi vaikuttaa...
tuntuu vaan niin pahalta.
gloriassa,tossa taannoin olin,en unoha sitä ikinä...niinku en mitään muutakaa apulannan keikkaa...parta-Samin vitsit...Tonin jutut...Sipen tukka...*virn*
niitä kaikkia asioita tulis liian ikävä.....EI!sanon mä.
*poistuu pimeyteen*
 :(

salzaliini:)

niinhän se on että kaikki hyvä loppuu aikanaan. ei kannata ajatella vielä tuommosia asioita... ja jäähän meille niistä ihana muisto.

Vilkku

Ei se todellakaan olis enää siistiä kun ne viiskymppisinä vielä vetäisivät keikkaa ;)
[ -You should see my scars- ]

vik

Lainaa
Ei se todellakaan olis enää siistiä kun ne viiskymppisinä vielä vetäisivät keikkaa ;)

no mutta oishan. mieti nyt, rokrok! ja Simo alkaisi päälaelta kaljuuntua, mutta pitäisi silti hiustyylinsä jne jne! Samin (joka vieläkin olisi keikkakitaristina ja soittaisi levylläkin mutta ei olisi virallinen jäsen) parta olisi jalkoihin asti, ja samalla innolla lähtisi kuules se AMPin viimeinen kertosäe, että eins-zwei-eins-zwei-drei-vier!
me teinit olisimme aikuistuneet (minä olisin 40) mutta samalla innolla pogoilisin yleisössä (lapset olisivat mukana) ja löisin kyynärpäätäni sen edessä olevan tytön takaraivoon.
toinen vaihtoehto olisi tämä Eppu Normaali-tyyppinen kaksi keikkaa-kesässä-seitanan-kalliit-liput-ratkaisu.

kyllä vaan kuule.

ENKÄ OLE EDES VÄSYNYT.

ja ripsari, älä ota tätä kysymystäni mitenkään pahalla tms, mutta kuinka kauan Apulanta on ollut sinulle elämää suurempi asia/yleensäkään lempibändi? kun mehän ollaan ennenkin oltu samalla keskustelupalstalla ja hmm..
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

No okei, olis se siistiä ;D Ainoa, mikä ei tossa nyt ollut siistä, oli se Simon kalju päälaki ja muuten pitkä tukka. Tulee mieleen Juice Leskinen [häntä kuitenkaan väheksymättä] :)
[ -You should see my scars- ]

Mare

Sehän olisi SUURI menetys, jos APULANTA hajois.. :(..mut pitää ajatella positiivisesti...mitä apulanta on saanut aikaan suomirokin historiassa...ja kaikkia niitä LOISTAVIA levyjä...mut toivottavasti APULANTA ei hajoo!!!
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

welhotar

must ois ainaki siistii et A.L vetäis keikkaa vielä viiskymmisenä! :D jos mulla ois sillon lapsia ni ois kiva viedä ne keikalle ja kertoo että "tota äippä diggaili pienenä..."  ;D hehe.

KatjaRock

No ei.

Ei mulla ainakaan iskis lähteä äitin kanssa kuuntelemaan jotaki Vikingarnaa  ;D

Minusta Simolla on sen näköset hiukset, ettei se rehellisesti kaljuunnu vaan sillai vähäsen. Niinkö eerik vorresteri.

Nolottaa.
Time goes on, I wont.

amniinba

sitten kun se tpahtuu kannattaa vasta murehtia... mä jo säikähin et hajooko ne oikeesti. EI SAA SÄIKYTELLÄ!!!!!!!! sipestä tullee pelle hermanni vanhana ja höperönä. niin se varmaan on. hassua.

Faarao_82

Ei todellakaan saa  :'(
mäkin aloin kelaa mielessäni kaikkee sitä ihanuutta mitä mulle on tapahtunu Apulannan ansiosta..
Kaikki keikat ,valokuvat,levyt,julisteet,paidat,sinkut,musavideot,haastattelut,lehtikuvat,juttelut Tonin&Sipen kaa,
siis kaikki.......Mä en unohtais mitään vaik Apis hajoais,ja mua ei todellakaan saa pelotella sillä jutulla  :'(

Mä tiiän että jonain päivänä Apista ei enää oo,mutta en haluu ajatella niin pitkälle..
ootan Heinolas Jyrää tapahtumaa niin kovasti etten halua tämän synkistävän mieltäni...

Että mua ei saa pelotella tommosella jutulla..
Tulee vieläkin muistoihin viime joulukuun Tavastian keikka ja juttelu Tonin kanssa..
Aatelkaa miten pahalta musta tuntuis jos mä en näkis Tonia enää??

*häipyy maisemista  :'(*

Lerppa

Mäki olen tota joskus kelaillu että mitäs kettua jos Toni vaikka jää auton alle... Eihän sitä koskaan tiedä, mut sitten päätin olla huolimatta ja nauttia siitä mitä on ainakin vielä :)

Mä täällä revin justiin mahtavat naurut ku tuli loistavia mielikuvia viiskybäsestä Apulannasta, Parta-Samin harmaasta polviin pitkästä parrasta ja Sipen kaljusta :D

Miettikää nyt vähä minkä näkösiä Rollaritkin nyt on ja niiden yleisö!!! :D:D:D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ei tota kannata murehtia  vielä. Kyllähän jätkillä näyttää luistavan tää homma vielä hyvin. Ei näytä leviivän homma käsiin. Murehditaan sitä sitten, kun se oikeesti tapahtuu. Mutta olishan se hyvinkin surullista jos he nytten lopettais.
Ikävähän siinä iskee, jos tai kun he sitten lopettavat. Näen pelottavat otsikot sieluni silmin. "Suomen tunnetuin rock bändi on lopettanut vuosien uurastuksen!"
 Mutta se ei todellakaan ole ajankohtaista...moneen vuoteen.    

Hanna

Mä muuten just viime yönä kelasin et mitäs jos sattuis jotain kamalaa ja Apista ei yhtäkkii enää oliskaan...Apulanta pelasti mut aikoinaan ahdingosta ja siitä lähtien mun elämä on ollu nousujohteista,eikä vähiten tän loistavan bändin ansiosta josta on pelkkiä hyviä muistoja! Mut ei oo terveellistä ajatella liikaa tämmösiä...

Mä uskon Apulantaan ja siihen et ne ei hevillä luovuta!

salzaliini*

hei ystävät!! ei mitää stressiä!!

ja kuten jouhukin mainitsi,surraan sitten kun se on ajankohtaista! :)

iidu

ei munkaan mielestä se olis kamalaa kun oon kova apulunta fani...ihan oikeesti mun sisko oli yhes vaihees kauhea mut nyt  se ei enää oikeen oo...mut mää suutun tonil sipel ja tuukal jos ne hajoo :'( >:(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.