EI PERKELE

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 07:22:08

« edellinen - seuraava »

Unenkansalainen

eihän se kivaa ole jos hajoaa, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. toivotaan että ainakin vielä muutaman levyn tekee..:)

jouhu

Niin kai se sitten on... :-/

blind_eye

kyl mäkin oon, tota ajatellu, mut oliko se jouhu joka sanoi, että mietitään sitte vasta kun se on ajankohtaista... mut sitten on kyllä hirveetä  :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

nii on... mut kyl mun mielest on parempi et bändi lopettaa sillo ku ne on viel hyvii ( niin ku don huonot ) eikä vast sit ku on pakko...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

-Amerika-

Mitä te nyt alatte apulantaa hajottamaan.Eihän apulannan jätkät oo siitä koskaan edes vihjassu. Vaikka apulanta hajoaiski niin mulle sitä ei tapahtuis koskaan [apulannan hajoamista] Se jää mieliin. Se tyyli..ne sanat.
Apulanta ei kuole koskaan..se on aina muistoisa ja huonoja muistoja ei oo.Apulanta on mulle pyhä.. ihan tosi.Kolme vuotta mä oon sitä kuunnellu ja silti se pysähyttää..
Se ei kuole koskaan.Apulanta on ainutlaatunen eikä ikinä tuu löytyyn parempaa... ei ikinä.Se on mulle elämää suurempi asia. aina!
Joten älkää tekään sitä täälä hajottako Apulanta ei kuole koskaan

punainen

Apulanta tulee elämään aina munkin sydämessäni.Loistavia bändilöytöjä tulen varmasti vielä elämässäni tekemään, mutta Apulannalta ei mikään niistä tule viemään paikkaa. Sellasen valaistumisen kuin Apulanta teki mulle voin kokee vain kerran elämässä.

Enpäs tässä nyt ala mitään muistopuheita pitämään. Kyllä niitä ihanii hetkii Apiksen kaa odottaa vielä edessä päinkin, eiks YEAH!

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

juu-u... en mäkään noita ihania voi koskaan unohtaa....  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

-Amerika-

We want more!
Apulanta forever..
aina paras.
Se fiilis mikä siitä tulee ko on apulannan keikalla.Keikan jälkeisenä aamuna ei enää halua herätä koska ei halua herätä todellisuuteen että keikka oli ja meni.
Mullekkin kävi niin ja iski kauhian tyhjä olo.Edellis iltana oli aivan niinkö pilvessä ja sinä aamuna...huhhuh mikä tiputus tavalliseen arkeen.
Nyt järkytys on tasaantunu mutta kyllä se vieläki kirpasee ajatella etten mä enää oo sielä keikalla xD
Odottelempa tässä kesää ja apulannan keikkoja..kaikki aion koluta...ihan jokaisen! With all my love: -Amerika-

taika

Kyllä kaikki hyvä loppuu joskus, mut ei ainakaan viel.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

piupau_muovia

niin...tuo olotila on kyllä tuttu.ilalla kaikki ihmiset on rakkaita ja tuntemattomatkin kyselee,että onkosse tyttö nyt vähän ottanut vettä vahvempaa..javälillä liihottaa jo liikenteen seassa....se on maailman kauneimpia olotiloja.

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

aika hienoo, että muutkin on tollasessa mielentilassa apulannan kanssa ollessa tekemisissä... Se on jotain aivan MAHTAVAA! *huokaa*
Onks keikkoja tiedossa?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Apulanta on tullut asumaan sydämmeeni lopullisesti. Apulanta elää ikuisesti!
Ollaan mun kaverin kaa "vitsailtu" että mä fiilistelen apulannan tahtiin vielä mummona. Oon ihan fiilareissa sillonkin, kun oon vanhainkodissa. Apulanta vaan soi.  ;D

En mä ainakaan tiedä mittään noista keikoista. Olis kyllä mahtavaa päästä jolleekkin keikalle.

Silti_Onnellinen

jooo...kaikki apulanta diggarit vois laittaa samaan vanhainkotiin ja sit me vaan jammailtais yötäpäivää rullaattoreillamme pitkin vanhainkodin käytäviä  ;D
ja lanta sois tietty tarpeeks kovalla, et nekin kuulis joilla on kuulolaitteet...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.