EI PERKELE

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 07:22:08

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

parta-Samin vitsit...Tonin jutut...Sipen tukka...

ei mitään tuukasta!!!onhan sekin osa apulantaa....eli muista se ens kerralla,ripsari! ;)

blind_eye

juu, Tuukkaa ei saa unohtaa!
hyvä kun huomasit, ihQ!!!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Todentotta. Onhan sekin hyvin olennainen osa bändissä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

hyvin olennainen osa...?
tuukka on 1/3 apulannasta, sami on siihen lisä, kun sehän ei virallisesti kuulu apikseen..?  ???

-Amerika-

Aivan aivan. Tuukka ei ole mikään "olennainen osa" vaan 1/3 osa bändistä aivan niinkuin blind_eye sanoi.
partasami on lisäetu. Mä en tajua että miten jotku ajattelee ettei tuukka muka täysillä kuulu bändiin ja että se on vain joku olennainen osa. Ja niinhän tämä ei ole!!! EI.
jos tuukka tekee muille musavideoita [kukaan ei oo sanonu täälä että se johtuis musavideoista mutta monet on sanonu mulle ja niin mä taas oletin =D] niin se on heti joku olennainen osa. vääristyneitä käsityksiä on joo. onko sipekin olennainen osa kun se on tehny oman levyn ja ajelee formuloilla. ja toni kun se on mukana tässä paljonpuhutussa beats and styles jutussa. jos kaikki on olennaisia osia niin onko apulanta sitten joku feikki vai??!

KOKO APULANTA ON EHTAA TAVARAA!!! tuukat ja sipet ja tonit mukaan lukien ;) *iskee silmää*
partasami on lisä mutta hyvä lisä onkin!!-
-Amerika-

ps: eih kukaan ole väittänyt että toni tai sipe olis olennaisia...
     mutta verrattavissahan tuo on, ja todiste siitä ettei tuukkakaan ole olennainen osa!!! sitä mä yritän sanoa että äsken syytettiin että toni on sell-out koska sillä on sivuprojekteja---> ja siitä päästiin niin seuraavaks tuukka onkin vain "olennainen osa" bändiä. jäin miettimään että miks se on jonku mielestä olennainen osa ja tulin siihen johtopäätökseen että siks koska se tekee musavideoita muille.
*en mä ota tätä liian vakavasti. älkää luulkokkaan* *nauraa itselleen*

rautalintu

Ei Tuukka tai kukaan muukaan ole VAIN olennainen osa. Vaan OLENNAINEN OSA eli ilman sitä yhtä osaa Apulanta ei olisi mitään.
Olennainen osa eli hyvin tärkeä osa jota ilman ei voi toimia. Väärinkäsitys -Amerika-
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

-Amerika-

myönnän väärinkäsityksen ainaki osittain.
Kai tuon voi käsittää monella tapaa.
-Amerika-

rautalintu

Niin kai sen voi käsittää sitten monella tapaa. Itse käsitin erilailla. Jees.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Mä käsitin kyllä samalla tavalla kun rautalintu, mutta ehkä sillä ei ole väliä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

LainaaMä käsitin kyllä samalla tavalla kun rautalintu, mutta ehkä sillä ei ole väliä...

niin minäkin, mutta nyt ymmärsin kaikkien tarkoituksen...

blind_eye

minäkin ymmärsin sit kai vähän väärin...? kun ymmärsin samanlailla kun -Amerika-...
mut ei kait sillä sitten mitään väliä ole, jos kaikki on nyt tyytyväisiä  ;D

PahaPahaAsia

periaatteessa ymmärsin niinku sä ja periaatteessa niinkun oliks se rautalintu...

puska

Lainaahyvin olennainen osa...?
tuukka on 1/3 apulannasta, sami on siihen lisä, kun sehän ei virallisesti kuulu apikseen..?  ???

*pyytää kumartaen anteeksi*
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

ainakin minun puolestani saat anteeksi...:)

jouhu

Saat munkin puolesta anteeks, vaikka mulle toi meni vähän liian monimutkaseks.. ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.