EI PERKELE

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 07:22:08

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

hmmm...apulanta diggarien vanhainkoti(?)....kuulostaa lupaavalta :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

punainen

Mä kyllä pahoin pelkään että ennen kuin pääsen vanhainkotiin oon onnistunu räjäyttämään tärykalvoni lopullisesti kuunneltuani Apista liian kovaa...Kyllä näitä fyysisiä vammoja apulannasta oon saanu, ehkä pahimman viime kesänä kun äänihuuleni onnistuin räjäyttämään Apulannan keikan aikana, enkä pystyny päästämään pihaustakaan suustani kuukauteen...Niin olen sit varmaan mykkäki kun vanhainkodis tavataan! 8)

jouhu

Voi, punaista...
Mutta, mutta nähdään vanhainkodissa! ;D :D

blind_eye

juu, minäkin aion kyllä tuollaiseen vanhainkotiin mennä  ;D
(siis jos elän vielä silloin, se on sitten vähän eri juttu jos en...   ::) )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Juu, ystäväni tervetuloa!  :D

blind_eye

kiitos, ystäväni  ;D

-Amerika-

I'm comin too!!  :D
*miettii mahtaako olla tervetullut kovista mielipiteistä johtuen  :'(*

blind_eye

olet, ainakin minun puolestani  :)

Vilkku

Kyllähän sitä on aina uudet mielipiteet tervetulleita :) Vanhainkotiin vaan kaikki sitte :)
[ -You should see my scars- ]

emmi

minä tulen sitten kanssa joskus sinne teijän apulanta vanhainkotiin ;)
älä tunnusta jos sattuu

taika

Ja mä kans. Sit kaikki megavanhat mummot bilettää keppi toisessa kädessä kuunnellen jotain piiskaa.  8) iha siistii.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

KristalliEnkeli

LainaaSit kaikki megavanhat mummot bilettää keppi toisessa kädessä kuunnellen jotain piiskaa.  8) iha siistii.

:D tuosta tuli mieleen että vuosi sitten edesmennyt mummoni piti kovasti tietyistä Apulannan kappaleista, kuten esim. hallaa, ilona ja 0010 biiseistä...eli siis siitä apiksen rauhallisemmasta puolesta, mutta kuitenkin  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

juu, ja mun mummo laulaa aina apista, kuten poistuisitko mun elämästäni... tuli vähän kuunneltua sitä yks kesä mökillä ja se jäi sitten mummon päähän... ja matoa se lauleskelee myös  ;D

punainen

Mun mummi olis tullu viime kerralla mun mukaan keikalle, mut uskottelin sille että apis olis tuskin sen musamakuun.Ja jorasin sitte vanhempieni kanssa! Paitsi et mä olin eturivissä ja ne salin perällä.Ei mun vanhemmat kyllä Apulannasta muka pidä ja tulivatkin tekosyyllä "että pitäähän sitä nyt tietää mistä tytär kotona puhuu". On se munkin isälle helvetin vaikea myöntää että Apis tekis hyvää musaa.

Mun pienet serkut tykkää kanssa Apulannasta kun niillä on niin tarttuvat säkeet ja toki mukavia laulun aiheita kuten Mato ja Kilpikonna.

Toi vanhainkoti kuulostaa kyllä tosi nastalta, alan jo haaveilla kunpa olisin jo niin vanha...Ja me mummot muistellaan niitä hyviä rockiaikoja jolloin riehuttiin festareilla Apiksen tahtiin, "kun tämä nykymusiikki on vain tuollaista titi-tyy-musiikkia,mutta silloin kun minä olin nuori..."

blind_eye

heh  ;D
mummot rulettaa!!  ;D  ;D  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.