Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

eka biisi,jonka muistan kuulleeni on varmaan reunalla...

jouhu

Lainaaensimmäinen kappale jonka kuulin oli "se johtuu geeneista" ihan pikku pentuna.. sen jälkeen apulanta on ollut ykkönen  :D

Meille kavereitten kanssa on tullut  tuosta sanonta..  ;D Sanopa toinen melkein mitä tahansa, niin toinen sanoo, että "se johtuu geeneistä."
 :D

blind_eye

ai? mekin sanotaan kavereiden kanssa joskus noin  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

niin mekin. ;D aika yleinen lausahdus..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

juhke

minun eka biisi jonka kuulin oli hallaa, ja sepäs vasta mahtava biisi onkin!!  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

taika

mun eka biisi johon tykästyin oli Hyvästi (oisko 007?)... Kiva kappale vieläkin!
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

juu, ja 007 on 'teit meistä kauniin'  ;D
hyvä biisi sekin, kuten tuo 001:kin  :)

juhke

niin on! ja tuo aivan kuin kaikki muutkin on aivan mahtava levy! ehkä paras mitä on...  ;D
tie pelastaa jos uskaltaa

Sen hetken muistan varmaan koko loppuelmäni kun Apulantaa ensimmäisen kerran kuulin. Katsoimme kaverilla telkkaria ja aivan sattumalta tuli 0010 video listaohjelmasta. Kyseine kappale ei koskaan aivan suosikkikappaleita ole ollut mutta se kolahti silti aivan helvetin kovaa. Seuraavana päivänä ostin kaupasta Aivan niinkuin kaikki muutkin levyn ja kuuntelin sitä koko ajan varmaan viikon ajan. Siitä taitaa olla viitisen vuotta aikaa ja sillä tiellä ollaan edelleen.

blind_eye

juu, tuo levy on kyllä todellinen helmi...  :D

puska

Kyllä. Jos tuo levy ei ole taidetta, niin ei sitten mikään!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Toi on kyllä yks parhaimmista apiksen levyistä. Kaikki on tietenkin huippuja, mutta jos pitäis sanoo mikä on paras, niin sanosin varmaan tuon aivan kuin kaikki muutkin levn.
 :P ::) Tuli taas vähän epäsellvää tekstii...

punainen

Aivan kuin kaikki muutkin on kyllä paras kuulemani alpyymi koskaan! Sen levyn tunnelataus on jotain niin korkeeta että hyvä kun ei mittari räjähdä. Kun sitä ekaa kertaa kuuntelin tuli kyllä itku, siis riipi sydäntä niin paljon kuin musiikki ikinä voi ja toivoin et levy ei loppuis koskaan.Vastaavan laista ei kyllä toista tule.Vain Apulanta voi tehdä sen.

Maikki.

min oon kyllä ihan samaa mieltä.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.