Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Tällainen kysymys, että minkä Apulannan biisin kuulitte ihan ja aivan ensimmäisenä ja mitä siitä tuumailitte silloin ja mitä nyt? :)

Itse taisin kuulla ensimmäisenä Kilpikonnan, joskus niihin aikoihin kun Kolme oli juuri ilmestynyt, en tykännyt kertosäkeestä kun se oli jotenkin sellanen hassun "toistuva". Nykyään pidän kyllä ihan koko biisistä :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

kylläpä pistit pahan kysymyksen, kun ei vanha muista niin pitkälle :) ...*miettii* mitä todennäköisimmin se on ollut Ehjä albumin Poistuisitko mun elämästäni.

Silloin en erityisemmin tykästynyt biisin, koska silloin mä en vielä ymmärtänyt hyvän musiikin päälle vaan kuuntelin jotain brittipoppipaskaa...Nykyään kun musamakukin on kehittynyt niin tykkään myös kyseisestä kappaleesta :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

mulla tasi olla mitä vaan. niin oliki. siitä tämä sitten lähti. fanitus. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Ronjaronjanen

Mä kuulin matosen joskus pikkusena kun isosisko kuunteli kaverinsa kanssa. Ja kyllähän mä siitä sillon pienenä tykkäsin kun se tuntu vaan hassulta matoineen päivineen.

rautalintu

Mulla tais kanssa olla toi Mato. Mielestäni kappale oli aivan kamala! Tai sitten se oli Anna mulle piiskaa. En kumminkaan sillon tykännyt yhtään moisista lurituksista.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Oisko ollut elli... Olin sillon joku viiden vanha ja isoveli kuunteli sitä.... Mutta varsinaisesti se oli toi ...-> Piiskaa, tai että sillon ymmärsin että hei, mikä hiano biisi...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Nyt kyllä täytyy euveta mietti ihan kunnolla... Sillon, kun mä ekoja kertoja kuulin apista, niin mä en lämmenny koko touhulle. Eli suoremmin sanottuna en tykänny apiksesta ollenkaan, joten eipä ole juuríkaan jäänyt mielenperukoihin...

Mutta ehkä nää suosituimmista joku....Piiskaa, reunalla, käännä se pois.....olivat ensimmäisiä joita kuulin.... ::)

Siis nytten harmittaa ihan älyttömästi, kun sillon olin ala- asteella jollain....kakkosella tai kolmosella, niin mä oikeestaan vihasin apista.... :-[ Nyt hävettää tunnustaa tällänen tosi asia... No, mä olin, niin pieni etten ymmärtäny musiikin hienoutta. Ja johtu varmaan siitäkin, kun kaikki bichit tykkäs apiksesta, niin mä halusin olla vastarannan kiiski, eli inhota sitä yli kaiken. (muistan, kun toni oli vuisia sitten jossain tv jutussa, niin mä rupesin huutamaan...."HYYYIII!!!!!"

Onnekis kaikki on nyt toisin!!

emmi

ei kyllä pysty muistaan mitenkään että mnikä biisin kuulin eka.
varmaankin joku piiskaa tai mitä kuuluu, en kiinnittäny sillon kauheesti huomioo apulantaan koska en ymmärtänyt pikkusena hyvän musiikin päälle vaan backstreet boys oli sillon maailman nama *nolostuu*
kyllä muakin hävettää myöntää näin jälkeen päin että sillon pikkusena paskiasena tuli oikeen inhottua apulantaa ja nyt sitten al on maailman paras bänti  :D
todellakin onneks ne ajat on ohi, eikä niitä tartte muistella...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Meitä on siis kaksi!  ;D

Lerppa

Kolme itseasiassa... häpeän suuresti yhtä haksahdustani, ennen kuin tajusin mitään hyvän musiikin päälle mitään ;D
   Se oli tällainen "toi yks biisi on hyvä, ne kaikki muutkin sitten varmaan on" enkä sitten kuunnellut niistä muista oikeen mitään kunnolla, uskottelin vaan ittelleni että joo on tää hyvää  :-X kamalaa... noh.. se oli niitä aikoja :D Onneksi sitä ei kauaa kestänyt sentään :) Palasin sitten maan pinnalle ja aloitin kitaran soiton ja hyvän musiikin kuuntelun ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Onneksi olemme kuitenkni tulleet järkiimme ja tajunneet jotain hyvän musiikin päälle!! :)

emmi

aivan, onneksi olemme tulleet järkiin! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Aivan...
Huhhun... Mä jo luulin, että te rupeette suunnilleen antaa mulle kunnon tukkapöllyn, kun kerron ton jutun... Mutta hyvä, että kävi näin... :D

KristalliEnkeli

niin no, jos nyt ihan tarkkaan lasketaan niin meitä nuorempina hölmöjä olleita on neljä, minä nimittäin mukaan laskettuna...  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

aika moni siis on pienenä ollut tollanen joka ei oo tajunnu musan päälle mitn... :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.