Ensimmäinen.

Aloittaja Lerppa, marraskuu 13, 2003, 09:13:44

« edellinen - seuraava »

jouhu

Hehheh...
Mun mielestä myös aika hupaisaa..., sillä, kun aattelee, että me ollaan vihattu apista pienenä suunnilleen yli kaiken ja nytten myö ollaan apiksen suurimpia faneja.... ;D

Lerppa

En mä kyllä Apista koskaan ole vihannut tai mitään sellasta, muistan vielä tosi hyvin kun ajattelin sillon joskus 8v. nassikkana että: Apulanta, ompa tosi hassu nimi bäntillä ;D Sillon kuuntelin itse Offspringiä ja frööpelin palikoita ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Jaa, no ei tykätty kuitenkaan... ::)

punainen

Viis vuotta sitten vielä Apulanta ja Nirvana kuului listalle bändit joita inhoan enieten maailmassa! Kaikki isot tytöt kuunteli niitä ja mä oli et yök miten karmeeta musiikkia ja rumia jätkiä! Nythän AL ja Nirvana on mun lempibändit. Katsokaas viha ja rakkaus on melkein sama asia. Viha kääntyi salakavalasti rakkaudeksi.

Eka biisi jonka kuulin oli Piiskaa tai Mitä vaan ja silloin se musa muka oli niin kauheeta. Sitte kun kuulin Viivakoodit tää Apulanta avautui mulle täysin ja tässä sitä ollaan. :)

Lerppa

-ja rumia jätkiä!-
Aika pahasti oot punainen joskus erehtynyt ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Sanos muuta! ;D On se miesmaku kyllä sittemmin jalostunut samalla kun musamakukin.

salza01

mun kaveri sanoo vieläki et apulanta on kaikista paskin bändi ja ite kuuntelee pikku g:tä ja bäkkäreitä vieläkin ja ikää on 16wee..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

häpeän tunnustaa että sillon pikkunassikkana vihasin apulantaa ja sanoin että tää ei ees oo mitn musiikkia ja nytten suorastaan rakastan apulantaa.
ja miesmakukin todellakin on muuttunut vuosienvarrella ;)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ihmeen samankaltaisia me ollann...<--tosi hyvää suomen kiletä...

anzge

Piti oikeen miettiä... Kyl se oli DeeBee joskus aikoinaan kaaaauan sitten. Mä rakastuin siihen jostain kumman syystä aiwan mielettömästi. Nykyään se ei enää oikeen iske...Niin se maku muuttuu..
...ja se on japajapajaa...

puska

hmm...varmaan anna mulle piiskaa joskus silloin knu se oli ilmestynyt. silloin en vielä pitänyt, koska olin vielä niin pikkanen että kannatin jotain tyyliin spice girlssejä :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

eka biisi minkä kuulin oli varmaan kilpikonna... mulla itellä on neljä konnaa kotona ja mun luokkakaverilla yks ja kun kerran olin niil ni se kuuntelutti ton kilpikonnan ja sano et tää on apulanta... mä olin et kiva biisi ja ku seuraavaks kuulin radiost apulantaa olin et vau näähän tekee hyvää musaa ja siit se sit alko....
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye,jatemppuilu jtq

mun eka kuulemani biisi oli kait voiko tämä olla mahdollista...tai mato, tai poistuisitko mun elämästäni...serkku kuunteli nohin aikoihin paljon apista, ja noita se aina soitti...siitä se lähti minulla  :P

Silti_Onnellinen

mulla on varmastikin ollu tuo ANNA MULLE PIISKAA jolloin heräsin vuosia kestäneestä horroksestani...
Muistan, että kaikki tuttuni olivat "heeiiii...hyi mikä biisi ja kamala nimi bändillä!" Mäkin olin aluksi tuota mieltä..mutta sitten tapahtui jotain..mä aloin tykkäämään...oli tosi hienoa diggailla sellasta "kovien jätkien" bändiä.
En oo koskaan ikinä tykänny ainoastakaan tyttöbändistä.. no mun pitää kyllä nuo bäkkärit tunnustaa...joskus pienenä ne on ollu kova sana...nehän menee ihan tyttöbändistä  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Niinhän ne menee..  ;D
Se on vaan ihmeellistä miten mieli voi muuttuu laidasta laitaan.  :o Se on vain, niin jännä juttu.  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.